728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

فراخوان سرهنگ ریاض الاسعد پایه گذار ارتش آزادی سوریه به وحدت نیروهای رزمنده

-

فراخوان سرهنگ ریاض الاسعد پایه گذار ارتش آزادی سوریه
فراخوان سرهنگ ریاض الاسعد پایه گذار ارتش آزادی سوریه
سرهنگ ریاض الاسعد پایه گذار و مؤسس ارتش آزادی سوریه تمامی گروهای رزمنده در سوریه را که علیه بشار اسد می‌جنگند به اتحاد و بازسازی و ارتقاء تشکیلات ارتش آزادی فراخواند.

سرهنگ ریاض الاسعد بیانیه‌یی صادر کرده و اعلام کرد مرحله جدید شروع شده و وقت آن رسیده که متحد شده و نبرد دمشق را شروع کنیم. سرهنگ ریاض الاسعد همه گردانهای رزمنده را به همکاری باهم فراخواند.

سرهنگ ریاض الاسعد: ای انقلابیون آزاده و مجاهد، زمان آن رسیده هرآنچه را که از دست داده‌ایم جبران کنیم، برای تعیین‌تکلیف نبرد آزادی و اول از همه در دمشق و محقق کردن پیروزی باید گروه‌های رزمنده متحد شوند. همان‌طور که خدا امر کرده: واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا... . ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص

الحمد الله با تعدادی از فرماندهان گروهها و تیپها در تمامی استانهای سوریه برای بازسازی فرماندهی ارتش آزادی و تشکیلات آن شروع به‌کار کرده‌ایم و تمامی قهرمانان و انقلابیون را از همه تشکلهای سیاسی و اجتماعی فرامی‌خوانیم به ارتش آزادی بپیوندند و آن را با تمامی اشکال سیاسی، رسانه‌یی و مادی پشتیبانی کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3d7ca12-1d1f-4c7c-9a1b-6be94850dd52"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات