728 x 90

روابط ایران و غرب,

انتقاد نسبت به سکوت و بی‌عملی اوباما در قبال کشتارهای رژیم ایران

-

علی صفوی
علی صفوی
سایت واشینگتن فری بیکن (4ژوئن ـ 2014) ضمن انعکاس خبر اعدام جنایتکارانهٴ مجاهد قهرمان غلامرضا خسروی نوشت: «او 6سال پیش به‌خاطر کمک مالی به یک تلویزیون ماهواره‌یی وابسته به سازمان مجاهدین خلق ایران به زندان افتاد. این سازمان یک گروه اپوزیسیون است که درصدد سرنگونی رژیم حاکم می‌باشد».
واشینگتن فری بیکن خاطرنشان کرد: «اعدامها در ایران در 2014 به سطح بی‌سابقه‌یی رسیده به‌طوری‌که بنا‌ به گزارش ناظران حقوق‌بشر؛ روزانه به‌طور متوسط بیش از 2نفر کشته می‌شوند و حدود 320 اعدام طی 5ماه اول سال (میلادی جاری) صورت گرفته است».
این رسانهٴ آمریکایی می‌افزاید: «دولت اوباما تا حد زیادی نسبت به این کشتارها سکوت کرده است و دیده نشده که این موضوع را در گفتگو با مذاکره‌ کنندگان رژیم ایران پیش کشیده باشد، امری که باعث برانگیختن انتقادات اپوزیسیون می‌شود.
واشینگتن فری بیکن سپس به‌نقل از علی صفوی، افزود: «دولت اوباما، باید سکوت غیرقابل توجیه خود را در برابر نقض جدی حقوق‌بشر در ایران، که از زمان روی کارآمدن حسن روحانی به‌اصطلاح مدره، به‌طور چشمگیری افزایش یافته، پایان دهد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44ab593c-24c9-4811-b0b6-f0edb7cd47c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات