728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

عملیات رزمندگان در دمشق و دیرالزور

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان در تدارک حملات سنگین دیگری در استان دیرالزور و اطراف دمشق هستند. تنها در یکی از تهاجمهای رزمندگان 80تن از مزدوران دشمن در اطراف دیرالزور به هلاکت رسیدند

تلویزیون اورینت:

در ادامه پیشروی رزمندگان در دمشق و دیرالزور اخبار جدیدی به دستمان رسیده است:
رزمندگان گردان محمدیه، تابع تیپ البتار، مستقر در یبرود و منطقه قلمون در حومه غربی دمشق، خود را برای حمله سنگین به نیروهای اسد و آزادسازی کامل این مناطق آماده می‌کنند. این عملیات قرار است با نام «یا یبرود» در روزهای آینده به اجرا در بیایید.

رزمندگان شورای «شورالمجاهدین» در پی پیشرویهای خود دو روستای دیگر به نامهای «البکاره» و «ضحا» را در شرق این منطقه و طی درگیریهای شدیدی که به‌وقوع پیوست از دست مزدوران داعش آزاد کردند. تعداد زیادی از مزدوران در جریان این عملیات از پای درآمدند.

اتاق عملیات رزمندگان گزارش داد، در تهاجمی که رزمندگان در روستای النملیه بر روی مرکز اصلی تجمع مزدوران داعش انجام دادند حداقل 80تن از این آدم کشان به هلاکت رسیدند.

قابل ذکر است روز شنبه نیز رزمندگان در این استان توانسته بودند 7روستا را از وجود این جنایت‌کاران وارداتی اسد پاکسازی کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a470521f-c1a6-419e-adb0-e61110dd1c7d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات