728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

درگیری رزمندگان سوریه در ادلب

-

رزمندگان سوری
رزمندگان سوری
رزمندگان مستقر در شهر ادلب، تلاش می‌کنند تنها جاده باقی مانده برای نیروهای اسد در این استان را ببندند.

تلویزیون الجزیره

رزمندگان ارتش آزادی با تجهیزات و ادوات نظامی سنگین به مراکز نیروهای اسد در منطقه جسرالشعور و اطراف آن یورش بردند و توانستند با تصرف این منطقه استراتژیک، آخرین و اصلی‌ترین شریان نظام اسد را در این منطقه قطع کنند.

یک رزمنده: به لطف خدا، عملیات قطع ارتباط و پشتیبانی نیروهای اسد در منطقه جسرالشعور را پیش می‌بریم، ابتدا با آتش تهیه این منطقه را با انواع موشکها و خمپاره پوشش دادیم تا نیروهای اسد را زمین‌گیر کنیم

رژیم اسد که از حملات رزمندگان سراسیمه شده بود و نمی‌خواست آخرین راه نفسش در این منطقه را از دست بدهد، چندین بار سعی کرد نیروهای خودش را از طریق هوا پشتیبانی کند و راه پیشروی رزمندگان را سد نماید. این صحنه‌ای است که تا تعیین‌تکلیف نهایی و بیرون رفتن کامل نیروهای اسد در این منطقه تا چند روز دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

منطقه جسر الشعور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از طریق این جاده استراتژیک می‌توان به نیروهای اسد در حما و لاذقیه نیز حمله کرد و تنها راه باقی مانده برای دشمن به درون استان ادلب نیز به‌طور کامل مسدود می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80d9cebe-3f0d-4ae7-994a-86657da59030"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات