728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,

خامنه‌ای: (مجاهدین) در جلسات گوناگون در کمیسیونهای کنگره آمریکا شرکت می‌کنند

-

خامنه ای
خامنه ای
ولی‌فقیه ارتجاع امروز (چهارشنبه 14خرداد) طی سخنرانی در مراسمی که به‌مناسبت سالمرگ دجال، بر سر قبر او برپا شده بود، ضمن اشاره به چالشهای سنگینی که رژیمش با آن روبه‌روست، از موقعیت بین‌المللی مجاهدین سوزو گداز کرد. وی در این اظهارات که شماری از مهمانان خارجی رژیم و وابستگان سیاسی و نظامی سفارتخانه‌های کشورهای مختلف در آن حضور داشتند، گفت:
«امروز (مجاهدین)... . در جلسات گوناگون در کمیسیونهای کنگره آمریکا شرکت می‌کنند… همینهایی که در این‌جا آحاد مردم را کشتند، بزرگان را کشتند، علما را کشتند، دانشمندان را کشتند سیاسیون را کشتند»... .
خامنه‌ای در ادامه سخنان خود که به‌طور مستقیم از تلویزیون رژیم پخش می‌شد، برای دلداری دادن به نیروهای وارفته رژیم، مدعی شد که تحریمهای بین‌المللی نه تنها اثر نکرده بلکه باعث پیشرفتهای شگفت انگیز! رژیم در تمامی عرصه‌ها هم شده است.
وی به‌طور مسخره‌یی مدعی شد: ”جمهوری اسلامی با وجود همه این تحریمها، ماهواره به فضا می‌فرستد، موجود زنده به فضا می‌فرستد و برمی‌گرداند. انرژی هسته‌یی تولید می‌کند. در بسیاری از دانشهای نوپدید، در جزو ده کشور اول دنیا قرار می‌گیرد“.
خامنه‌ای توضیح نداد اگر تحریمها این همه فواید برای نظام ولایت‌فقیه دارد چرا به‌خاطر رفع آنها مجبور شده، به اعتراف خودشان، با زانوان خونین پشت میز مذاکره قرار بگیرد، جام زهر اتمی را سر بکشد، به اعتراف مقامهای خود رژیم پروژه اتمی خود را اوراق کند، اورانیومهای غنی‌شده را اکسید و خنثی کند و بروز شقه در باند خودش و در سراپای رژیم را به جان بخرد؟!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/870e145e-87d4-4976-bde3-b2261232020b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات