728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,

اعترافها پاسدار محمدعلی جعفری

-

پاسدار جنایتکار محمدعلی جعفری
پاسدار جنایتکار محمدعلی جعفری
پاسدار محمدعلی جعفری سرکرده سپاه پاسداران رژیم، طی یک سخنرانی که کلیپ تصویری آن توسط نوری‌زاد از نزدیکان سابق خامنه‌ای روی اینترنت گذاشته شده، به صراحت اذعان می‌کند که رژیم در وحشت از چشم‌انداز سرنگونی در قیام سال 88، دست به سرکوب و دستگیریهای گسترده زده و ارتباطات اینترنت، موبایل و اس.ام.اس.را قطع کرده است.
به گفته نوریزاد، سردمداران رژیم این سخنرانی را که مربوط به اواخر سال 88 است به‌همراه اظهارات مشابه آخوند طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه و سعیدی نمایندهٴ خامنه‌ای در سپاه برای روحیه‌ دادن به نیروهای وارفته بسیج، به آنها «هدیه» داده بودند.
به بخش‌هایی از اعترافها سرکرده سپاه پاسداران، توجه فرمایید:
سردار جعفری: حساسیت انتخابات ریاست‌جمهوری دهم برای همه شما روشن است. نگرانی و دغدغه و خط قرمزی که برای نیروهای انقلاب وجود داشت این بود که مجدداً نیروهای مخالف انقلاب و ارزشهای انقلاب که در دوران دوم خرداد فرصتی پیدا کرده و در حاکمیت نفوذ پیدا کرده بودند مجدداً روی کار بیایند. در انتخابات و جریانهای بعد از آن هم مشخص شد که آنها به چه دلیل اصرار دارند که سپاه و بسیج تحت عنوان نیروهای نظامی نباید به هیچ‌وجه در انتخابات دخالت کنند. نباید دخالت کنیم تا آنها بتوانند کار خودشان را انجام دهند و سپاه و بسیج مزاحمتی برای آنها نداشته باشند. این شیب، شیب نگران‌کننده‌ای بود که همه تحلیل می‌کردند (می‌دانیم حسن روحانی در دبیری شورای امنیت ملی چه نقشی داشتند؟) که اگر به همین روند ادامه پیدا کند حتماً انتخابات دو مرحله‌ای می‌شود و در مرحله دوم هم معلوم نیست که نتیجه به چه شکلی شود. از اینجا مقداری تحلیلها سخت شد و شرایط را پیچیده کرد که هنوز هم خیلی از مسئولان، خیلی از خواص، و حتی برخی از علما نسبت به اتفاقی که افتاده ابهام و اعتراض دارند. تنور انتخابات حسابی داغ شد و می‌دانید که بالاترین میزان مشارکت هم مربوط به این دوره بود.
تا رسیدیم به خطبه‌های نماز جمعه حضرت آقا. در این خطبه ها مشخص بود که حضرت آقا حتماً موضع می‌گیرند و در آن خطبه تاریخی که خواندند و بحث اعتراضات را نهی کردند و تبعاتش را هم به عهده خود آنها گذاشتند. بعد از آن دیگر تصمیم بر این بود که ما نباید بگذاریم حتی آن تظاهرات به قول خودشان آرام هم انجام بگیرد. پیش‌بینی بر آن بود که وقتی برخورد شود، احتمالاً یکی دو روز دیگر تظاهرات ادامه پیدا خواهد کرد اما خوشبختانه با برخوردی که بعدازظهر شنبه و ممانعت و جلوگیری ای که به‌عمل آمد، دیگر بعد از آن اتفاقی نیفتاد و دلیلش هم روشن بود چون بیشتر آنها که در این تظاهرات شرکت می‌کردند از شمال شهر می‌آمدند و خیلی اهل تحمل سختی و ایستادگی نبودند و این کاملاً مشهود بود. دو اقدام بسیار اساسی و استراتژیک در جمع کردن این ماجرا اثر گذاشت. یکی دستگیریهای گسترده‌یی که توسط دستگاههای امنیتی و بخشی هم سپاه در لایه طراحان و ایده پردازان این ماجرا انجام گرفت (آنها که ایده پردازی کرده بودند، طرح داشتند، روحیه می‌دادند به‌طور گسترده دستگیر شدند)، و دیگری مقابله‌های گسترده‌یی که با حضور گسترده نیروهای مردمی بسیج و سپاه به کمک نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی برای مقابله با این جریان انجام گرفت از جمله برخوردهایی که در روز شنبه انجام شد. این دو اقدام اساسی به اضافه قطع ارتباط ات آنها، چه شبکه‌های اینترنتی و چه شبکه‌های موبایل و اس.ام.اس و... تاثیر زیادی روی به هم ریختگی برنامه‌های آنان داشت. یک نگرانی در ستاد آقای موسوی با این دستگیریهای گسترده و طولانی‌مدت ایجاد شد، و برخورد و ایستادگی قاطع مردم و دستگاههای نظامی انتظامی ایجاد شد و آنها جا زدند...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e883e87-68e5-4478-aa01-c407cba1256e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات