728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

استفاده رژیم اسد از بشکه‌های انفجاری افزایش یافته و هر روز بر شمار قربانیان افزوده می‌شود

-

انداختن بمبهای بشکه ای توسط هلیکوپترهای بشار اسد
انداختن بمبهای بشکه ای توسط هلیکوپترهای بشار اسد
استفاده رژیم اسد از بشکه‌های انفجاری افزایش یافته و هر روز بر شمار قربانیان افزوده می‌شود.

تلویزیون الجزیره (انگلیسی)
مدافعان حقوق‌بشر می‌گویند تنها در همین سال بیش از 2000نفر در حلب بر اثر پرتاب بشکه‌های انفجاری جان خود را از دست داده‌اند. نزدیک به 600تن از کشته شدگان کودک بودند. حملات هوایی رژیم اسد از ماه ژانویه شروع شد. این اقدام باعث کشتار و جابه‌جایی هزاران نفر از مردم این منطقه شده است. مدافعان حقوق‌بشر می‌گویند این شیوه بمباران بی‌هدف یک جنایت جنگی محسوب می‌شود.

در ماه‌های اخیر بمبارانها شدت پیدا کرده است و رژیم اسد به‌طور خاص در شمال کشور در استان حلب و ادلب بمبارانهایش را افزایش داده است. اینها بمبارانهای کور هستند که هزینه زیادی برنمی‌دارد. بشکه‌های انفجاری، که پر از مواد تی-ان-تی و خورده آهن هستند، بسیار ارزان تمام می‌شوند. اینها سلاحهای بی‌هدف می‌باشند که روی مردم عادی ریخته می‌شوند. با این کار رژیم اسد یک استراتژی را دنبال می‌کند. رژیم می‌خواهد رزمندگان را از این مناطق عقب براند و آنها را خالی از سکنه کند. اسد با این کار می‌خواهد بین مردم و اپوزیسیون فاصله ایجاد کند. می‌خواهد به مردم این پیام را برساند که اگر از انقلابیون حمایت کنید مجازات خواهید شد. همچنین با این کار می‌خواهد مانع از مدیریت شهرهایی شود که اپوزیسیون آنها را به‌دست گرفته است تا مانع یک آلترناتیو شود. افزایش کشتار در آستانه نمایش انتخابات اسد می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f4d6a37c-fcd2-478b-9a59-2c6d53fcbd83"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات