728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

عملیات گسترده رزمندگان سوری در دیرالزور برای بیرون کردن مزدوران داعش

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان، عملیات گسترده‌یی را برای بیرون کردن مزدوران داعش در دیرالزور پیش بردند و کنترل 7روستا را در این شهر به دست گرفتند.

رزمندگان طی درگیریهایی که در منطقه «جسرالسیاسیه» در دیرالزور با مزدوران داعش داشتند، توانستند ضربات سنگینی به این آدم کشان وارداتی اسد وارد کنند. این درگیریها در 7نقطه دیگر هم زمان ادامه داشت و رزمندگان در منطقه تلفدین مقر این مزدوران را به‌طور کلی منهدم کردند و تعداد زیادی از مزدوان را به هلاکت رساندند.

این عملیات که حدود بیست ساعت ادامه داشت توسط رزمندگان جبهه اسلامی فرماندهی و به کمک دیگر گردانهای مستقر در این منطقه به پیش برده شد. در این ساعتهای رزمندگان توانستند 7روستا را را که در امتداد غرب شهر دیرالزور واقع شده‌اند از وجود مزدوران داعش پاک سازی کنند. رزمندگان در حال حاضر در حال مستحکمتر مواضع خود در این مناطق هستند.

یک رزمنده: ما خط غربی این منطقه را آزاد کردیم و توانستیم سرکرده گروه داعش را در این منطقه با نام مستعار ابو حارث به هلاکت برسانیم.

رزمندگان قصد دارند با تکمیل کردن طرح عملیاتی خود و رساندن این مسیر تا اطراف منطقهٴ شامیه، تمامی راههای نفوذ این مزدوران در این منطقه را مسدود کنند.

در شمال دیرالزور نیز رزمندگان به یکی از مراکز تجمع این جنایتکاران یورش بردند و ضمن انهدام کامل این مرکز، تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رساندند.

یک رزمنده: به لطف خدا، عملیات تسخیر مراکز تجمع مزدوران داعش در ساختمانهای مهندسان و النسبه و مدیریت کشاورزی در اطراف این روستا به اتمام رسید.

اتاق عملیات مجاهدین اعلام کرد این یک عملیات گسترده در سرتاسر منطقه دیرالزور علیه مزدوران داعش بود. رزمندگان توانستند منطقه «دوار الحلبیه» را با تمام ساختمانهایی که این مزدوران به‌عنوان پایگاه از آنها استفاده می‌کردند در شمال دیرالزور نیز به تصرف در بیاورند. قابل ذکر است که این منطقه در نزدیکی «جسر السیاسیه» قرار گرفته است که به‌لحاظ جغرافیایی و نظامی دارای اهمیت ویژه‌یی است و روستاهای شرق و غرب از طریق این پل با هم ارتباط دارند. رزمندگان می‌توانند این نقطه را مرکز پشتیبانی و اتاق عملیات خود برای پیشرویهای آینده قرار بدهند.

هم‌اکنون درگیریها در شرق به‌صورت پراکنده با مزدوران داعش شروع شده است. آنها بعد از دریافت ضربات سنگینی که متحمل شدند، در مناطق شرقی جمع شده‌اند. شهر «لبصیره» در شرق در حال حاضر محل اصلی این مزدوران است که بایستی از این نقطه به بعد رزمندگان روی آن متمرکز شوند. اگر رزمندگان بتوانند در روزهای آینده به این هدف دست پیدا کنند، می‌توانند مساحت زیادی دیگری را در منطقه دیرالزور، آزاد کنند

بر اساس آخرین گزارشها، مزدوران داعش متحمل تلفات بسیار زیادی در این منطقه شده‌اند، که شامل کشته شدن تعدادی از سرکردگان آنان نیز می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c2d022da-e18d-40c1-aba8-f4925390b8ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات