728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

کشته شدن بیش از ۴۰تن از نیروهای اسد در قنیطره

-

رزمندگان  سوریه
رزمندگان سوریه
طی نبردهایی که در شرق قنیطره روی داد بیش از 40تن از نیروهای اسد کشته شدند و تعدادی نیز مجروح و به اسارت درآمدند.

این نیروها به تلافی این ضربات، دست به بمبارانهای وحشیانه و گلوله‌باران در این مناطق زدند. طبق گزارشهای رسیده چند تن از ساکنان شهر القحتانیه قربانیان این جنایات اسد شدند.

نظامیان اسد که قصد داشتند به سمت منطقه القحتانیه، پیشروی کنند، با مقاومت رزمندگان مواجه شدند و به کمین آنها افتادند.

دشمن در طراحیهای خود قصد دارد مراکز رزمندگان را در جنوب پایتخت، با دو گردانی که به این منطقه اعزام کرده است تصرف کند و سپس با فشار وارد کردن از سمت اتوبان بین‌المللی اسلام، نیروهای خودش را به پایگاه نهم که تازه آن را تأسیس کرده است وصل کند. دشمن همچنین سعی دارد از سمت شرق منطقه «خان ارنبه» به مراکز رزمندگان در شهر صمداینه حمله کند. این مناطق به سبب این‌که به بلندیهای جولان می‌رسد برای نظام اسد از اهمیت ویژه‌یی برخوردار است.

بر اساس گزارش رسانه‌های بین‌المللی در نبردهای این مناطق بیش از 40تن از نیروهای اسد که در بین آنها شبه‌نظامیان لبنانی نیز دیده می‌شود، به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز زخمی گردیدند یا به اسارت رزمندگان درآمدند. در داخل شهر قنیطره نیز تعداد زیادی از مزدوران کشته و مجروح شدند.

رژیم برای نجات نیروهایش که به کمین رزمندگان افتاده بودند، در کمتر از دو ساعت منطقه القحطانیه را بیش از 100بار مورد حمله هوایی و موشکی قرار داد. این حملات خساراتی به مردم وارد کرد و باعث آواره شدن تعدادی از آنها گردید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c4d2ebef-a988-4a0f-be76-c1b11e824209"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات