728 x 90

گردهماییهای مجاهدین,کمپ لیبرتی,حمايت جهاني از مقاو

فراخوان کمیته فرانسوی برای یک ایران دموکراتیک در حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

-

کمیته فرانسوی برای یک ایران دموکراتیک
کمیته فرانسوی برای یک ایران دموکراتیک
کمیته فرانسوی برای یک ایران دموکراتیک شما را برای یک رویداد مؤثر در روز جمعه 27ژوئن 2014 در ویلپنت پاریس در حمایت از جنبش مردمی ایران دعوت می‌کند.
این گردهمایی با شکوه بالغ بر 100هزار نفر را از سراسر دنیا علیه نقض حقوق‌بشر توسط رژیم ایران و برای دفاع از مخالفان این رژیم در لیبرتی گردهم می‌آورد... .

-در شرایطی که پس از روی کارآمدن حسن روحانی، رژیم ایران یکی از خشونت‌بار دوران خود را سپری کرده و مطابق اعلام رسمی، 660نفر در خلال سال 2013 اعدام شده‌اند؛
- در حالی که رژیم ایران به‌عنوان حامی اصلی دیکتاتور سوریه، بشار اسد، عمل می‌کند و به وی کمکهای مالی و تسلیحاتی می‌رساند؛
- و در شرایطی که این رژیم هم‌چنان به پیشبرد برنامه هسته‌یی خود ادامه می‌دهد؛

این رویداد حمایت رو به رشد برای یک تغییر دموکراتیک توسط مردم ایران را برجسته می‌سازد.
در حالیکه مخالفان رژیم ایران در کمپ لیبرتی هم‌چنان در معرض حملات تروریستی هستند، این گردهمایی خواهان تضمین حفاظت بین‌المللی آنهاست و هزاران نماینده مجلس و شخصیتهای سیاسی از این کارزار حمایت می‌کنند.

بربر تی وی ـ فرانسه
پیر بررسی ـ رئیس سازمان حقوق‌بشر نوین
به‌عنوان رئیس سازمان حقوق‌بشر نوین، من این‌جا هستم تا درباره مبارزه مجاهدین خلق برای مقاومت گواهی دهم. 32سال است که از مبارزه آنها حمایت می‌کنم. و امیدوارم که در آینده پیروزی‌ای در کار خواهد بود که به آنها اجازه دهد به ایران بازگردند. همان‌طور که در سخنرانی‌ام گفتم، مجاهدین خلق به‌طور واقع هسته سرسخت مقاومت هستند. گسترده‌ترین سازمان، با ثبات‌ترین و همچنین جدی‌ترین. لذا به این خاطر است که به مدت 32سال، من با آنها بوده‌ام و هرگز آنها را رها نخواهم کرد چرا که ملت ایران، ملت بزرگی است که گذشته بزرگی دارد. توانمندیهای فکری و صنعتی زیادی دارد و لذا شایسته سرنوشتی که الآن دیکتاتوری مذهبی برایش رقم زده نیست.

بربر تی وی ـ فرانسه
سناتور آلن نری ـ عضو سنای فرانسه
از سالهای متعددی من در کنار دوستان ایرانی‌مان هستم، که برای آزادی و دموکراسی مبارزه می‌کنند. برای یک ایران آزاد، دموکراتیک و مبتنی بر جدایی دین و دولت، من در ابتدا در مجلس ملی بودم، در نخستین گروهی که در طرف آنها تشکیل شد. و سپس در سنا، من به مبارزه ادامه می‌دهم چرا که مبارزه آنها یک مبارزه عادلانه و نمونه است. و ما باید از آن حمایت کنیم چرا که وارث انقلاب کبیر فرانسه هستیم، وارث حقوق‌بشر و شهروندی. و فکر می‌کنم که تعهد ما در کنار آنها بایستی قوی و بی‌شکاف باشد.
من امیداوارم که دموکراسی در ایران پیروز شود. امور بعضاً خیلی سریع به حرکت در می‌آیند. درست است که مبارزه ایرانیان از 30سال پیش جریان دارد، یک مقاومت 30ساله است. ما مقاومت فرانسه را داشتیم که جمهوری و دموکراسی را مجدد برقرار نمود. این مبارزه را به مدت 5سال به پیش بردیم و فکر کنم کسانی که به مدت 30سال مبارزه می‌کنند بسیار قابل تحسین هستند، وقتی که رنج و تعهد کسانی که جوانی و زندگی‌شان را در فرانسه به مدت 5سال در فرانسه فدا کردند را بدانیم.

بربر تی وی ـ فرانسه
دومینیک لوفور ـ نماینده مجلس ملی فرانسه
موضع فرانسه در قبال ایران بسیار روشن است. لوران فابیوس در میان واضح ترن و قاطع‌ترین وزرا در مذاکره برای توافق موقت هسته‌یی بود. لذا فکر می‌کنم که بین دولت و گروه سوسیالیست در این باره اختلافی نباشد. در باقی امور، ما از دولت فرانسه اقداماتی انتظار داریم از جمله درباره پناهندگان لیبرتی. در این‌جا نیز، فقط مربوط می‌شود به رعایت حقوق بین‌الملل.
دومینیک لوفور نماینده مجلس ملی فرانسه: بایستی که اولاً توافق موقت هسته‌یی مو به مو و به‌طور کامل اجرا شود. نمی‌شود که به چنین رژیم دیکتاتوری و دین سالار اجازه داد که از سلاح هسته‌یی برخوردار شود. این نه فقط بی‌ثابتی منطقه بلکه کل جهان است. لذا بایستی تا ته این رفت و بعد از آن فکر کنم که هیچ دلیلی ندارد که گاردمان را باز کنیم و تحریمات را کاهش دهیم، تا وقتی که رژیم ایران در زمینه حقوق‌بشر و دموکراسی پیشرفت نداشته باشد. هیچ دلیلی نیست که این امر را مشروع سازیم. بایستی تا ته خط این اقدام رفت چرا که رژیم ایران نسبتاً در زمینه اقتصادی در حال خفگی است و این وقتش نیست که به حکومت راه نفسی بدهیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a97c2b0d-0051-4e6b-8395-1bdcde9df8e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات