728 x 90

اخبار سوريه,,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

رزمندگان سوری شکست و تلفات سنگینی به نیروهای اسد وارد کردند

-

رزمندگان  سوریه
رزمندگان سوریه
تلویزیون اورینت:
حملات رژیم اسد روزهای متوالی است در منطقه ملیحه ادامه دارد اما دستاوردی جز شکست و تلفات بسیار ندارد.

گزارشگران صحنه‌های درگیری در دمشق خصوصاً منطقه ملیحه، از نبردهای سنگین در این منطقه خبر می‌دهند. در کمینی که رزمندگان برای مزدوران شبه‌نظامی اسد گذاشتند، تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رساندند. همزمان، رزمندگان چند مرکز اطلاعاتی مهم در مناطق «دمور» و «خیارات» را که تحت فرماندهی ارتش هفتم اسد بودند تسخیر کردند. رزمندگان در عملیاتی دیگر به مراکز دشمن در منطقه «تسلیح» و «الهندسه» که در مجاورت هم قرار داشتند، تهاجم کردند. آنها ضمن به هلاکت رساندن تعدادی از نیروهای دشمن، این مراکز و ادوات نظامی مستقر در آنها را منهدم کردند.

در شهر ملیحه لحظه‌ای نیست که صدای اصابت بمب یا موشک شنیده نشود و صفیر گلوله‌های مسلسل هیچ زمانی خاموشی ندارند. . نزدیک به دو ماه است که رزمندگان تمامی تهاجمات رژیم اسد را در این مناطق به شکست کشانده‌اند. با وجود کثرت بمبارانها و هجوم همه جانبه، دشمن با به‌کارگیری تمامی امکاناتی که در اختیار دارد، حتی نتوانسته قدمی به جلو بردارد.

یک رزمنده: بشار اسد تمام تسلیحات خود را به این منطقه آورده است، ما با موشکهای زمین به زمین و حملات مداوم هوایی و انواع زرهیها و مسلسلهای مقابله می‌کنیم و ابداً به آنها اجازه نمی‌دهیم به خواسته‌هایشان برسند

نیروهای اسد در تلاش هستند راههای پشتیبانی رزمندگان را در این منطقه قطع کنند و آنها را به محاصره درآورند، اما رزمندگان روزهای متوالی است که تمامی این نقشه‌های آنان را با ایستادگی و مقاومت به شکست کشانده‌اند

رزمندگان با اتحاد هر چه بیشتر در بین خودشان توانسته‌اند تلفات و خسارات زیادی را در این مدت به دشمن وارد کنند.

یک رزمنده: رزمندگان مستقر در محور شبعا با هوشیاری و سرعت عمل زیاد و گوش به فرمان بودن، توانسته‌اند در تمامی درگیریها به موقع حاضر باشند، تنها در این محور ما توانسته‌ایم 4زرهی دشمن را به آتش بکشیم، طبق آمار ما حدود 30تا 35 تانک و زرهی دشمن فقط در این محور مستقر هستند.

نظام اسد برای ویرانی کامل این منطقه اقدام کرده است. حتی یک خانه هم در این منطقه از موشکهای اسد در امان نبوده است. به تلافی این جنایات، رزمندگان نیز تلفات و خسارات زیادی را به مزدوران اسد وارد کرده‌اند.

نظام اسد از تمامی مزدوران و سلاحهایی که در اختیار دارد برای تصرف این منطقه استفاده می‌کند، اما چیزی که مانع آن می‌شود، عزم و اراده رزمندگان برای به شکست کشاندن این نظام و ایمانی است که برای سرنگون کردن آن دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/22cd5700-67a4-4ea9-adf2-4e6d8fe1bfc2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات