728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

پیشروی رزمندگان سوریه در حومه جنوبی ادلب

-

رزمندگان   سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان انقلابی در حومه جنوبی ادلب در نبردهای مشترک تعدادی از پایگاههای اسد را به کنترل خود درآوردند. آنها برای آزادی‌سازی پادگان وادی ضیف و سایر پایگاههای اسد آماده می‌شوند

تلویزیون اورینت:
دفتر رسانه شورای رهبری انقلاب در دمشق خبر داد: انقلابیون یک تانک تی 72 را در اطراف محله جوبر منهدم کردند، همزمان درگیریهای شدید در میدان جنوبی از سمت جوبر زیر موشک باران و توپ‌باران محله جوبر از سر گرفته شد. در محله تشرین انقلابیون تلاش نیروهای اسد و شبه‌نظامیان آن برای نفوذ به مواضع انقلابیون را سد کردند.

انقلابیون تهاجم به تجمع نیروهای اسد در حمیدیه و فرودگاه وادی ضیف در ادلب را از سر گرفتند. بزرگترین تجمع نیروهای اسد در حومه جنوبی ادلب در وادی ضیف می‌باشد.

در معمره النعمان نیز بعد از نبردهای شدید انقلابیون علیه نیروهای اسد و مزدوران حزب‌الشیطان، انقلابیون روستای عمودیه و تقاطع حیش و پایگاه اسد در این منطقه را به کنترل خود درآوردند و شروع به پیشروی به سمت پادگان حمیدیه و وادی ضیف کردند.

یک شاهد صحنه: کفر باسین آزاد شد و بعد عمودیه و بعد تقاطع حیش و مجرشه و مجاهدین به کمک خدا این منطقه را به‌راحتی تا وادی ضیف آزاد خواهند کرد.

یک رزمنده: انقلابیون توانستند با کار مشترک با سایر رزمندگان پایگاههای اسد را آزاد کنند و انشاء الله به این کار ادامه خواهیم داد و از خدا طلب کمک داریم.
رزمندگان معره النعمان در این نبردها از همه تسلیحاتی که در پایگاههای خزانات و کفر باسین به غنیمت گرفتند استفاده می‌کنند،

یک رزمنده: ما گردان فجر احرار از گردانهای احرار شام هستیم، الآن پایگاههای باقی مانده اسد را زیر نظر داریم و به دشمن حمله و پایگاههای باقی مانده‌اش در معره النعمان را آزاد خواهیم کرد

یک رزمنده دیگر: با مشارکت همه گروه‌های رزمنده پایگاههای اسد را محاصره کرده‌ایم و آماده تصرف آنها هستیم،
رژیم اسد و شبه‌نظامیان آن در معره النعمان با پیشروی انقلابیون در وحشت به‌سر می‌برند و در انتظار کمک از طریق هوایی هستند.
این خط اول نبرد در پایگاههای حمیدیه است که انقلابیون با وجود کمبود امکانات تلاش می‌کنند آنها را به کنترل خود درآورند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1617c04a-403d-4239-9ab5-526c70f3ff86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات