728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

رزمندگان شهر درعا یورش نیروهای اسد را درهم شکستند

-

رزمندگان سوری
رزمندگان سوری
رزمندگان شهر درعا یورش نیروهای اسد برای تصرف تعدادی از شهرهای این منطقه را درهم شکستند و تلفات زیادی به آنها وارد کردند.

تلویزیون اورینت:

رزمندگان شهر درعا طی عملیاتی پادگان «القصر» در نزدیکی مرکز اطلاعات هوایی را مورد تهاجم قرار دادند. رزمندگان همچنین مرکز تجمع شبه‌نظامیان اسد را در منطقه «المنشیه» زیر آتش سنگین سلاحهای خود قرار دادند.

از سوی دیگر رزمندگان به ستونهایی نظامیان اسد که از پشتیبانی هوایی نیز برخوردار بودند حمله کردند. در جریان این حمله یک خودرو نظامی در جاده شیخ مسکین منهدم شد و تمام سرنشینان آن به هلاکت رسیدند. درگیرهای شدیدی نیز در این محور جریان داشت.

طی روزهای گذشته یکی از مراکز مهم درگیریها در جنوب شهر درعا بود. دشمن به‌منظور تقویت نیروهای خود در این منطقه از پایگاههایی در دمشق و اطراف آن نیرو و تجهیزات گسیل می‌کند. این عمل با مقاومت و تهاجم گسترده‌یی از جانب رزمندگان پاسخ داده می‌شود. آنان با قطع جاده «ازرع» و «نوا» مانع رسیدن این کمکها به مراکز درگیری شده‌اند. رزمندگان در منطقه شیخ سعد نیز مراکز توپ خانه و پشتیبانی نیروهای اسد را با تهاجم به این منطقه از کار انداختند

دشمن که قصد دارد این منطقه را تصرف کند، تمامی مناطق مسکونی آن را با بمبارانها‌ی پی‌درپی و وحشیانه در روزهای اخیر هدف قرار داده است.

اما در شهر نوا، رزمندگان در پی تصرف مراکز مهم دشمن هستند و تا به‌حال با حمله به این مراکز ضربات سختی را به دو پایگاه این مزدوران در این منطقه وارد آورده‌اند. یکی از مراکز مهم دشمن در نزدیکی مرکز اطلاعات به کلی منهدم شد و تعدادی از مزدورانی که در آن مستقر بودند به هلاکت رسیدند.

در منطقه المنشیه نیز درگیریها با شدت زیاد و در طول شبانه روز در جریان است. رزمندگان تمامی مراکز دشمن را بجز یکی از آنها ا تصرف کردند. این نبردها برای پاکسازی کامل و تسخیر آخرین مرکز دشمن با شدت زیاد در جریان است. دشمن با تکرار سناریوهای قبلی، اقدام به بمب باران مناطق مسکونی اطراف منطقه درگیری کرده است و طی آن ویرانیهای زیادی را به بار آورده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24007d1d-ef2a-4032-8ebf-1c06f8b1ed78"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات