728 x 90

اخبار آفریقا,

بنیادگراهای نیجریه باز هم کشتار کردند

-

حمله اخیر گروه بنیادگرای بوکوحرام به یک بازار شلوغ و قتل و کشتار دهها نفر
حمله اخیر گروه بنیادگرای بوکوحرام به یک بازار شلوغ و قتل و کشتار دهها نفر
حمله اخیر گروه بنیادگرای بوکوحرام به یک بازار شلوغ و قتل و کشتار دهها نفر، نشان دهندهٴ آن است که این گروه خشونتها را افزایش داده است.

تلویزیون سی.ان.ان:
صحنه‌های وحشتناک و خونین در نیجریه تکرار می‌شود. اندام‌های بدن انسان در همه جا پخش شده‌ا‌ند. مجروحان خونین با پای پیاده، گاری و بعد از مدتی با آمبولانس به بیمارستانهای محلی منتقل می‌شوند.

یک شاهد: من در ایستگاه نهایی بودم که یک دفعه انفجار را دیدم و سپس شاهد مردمی بودم که تکه‌تکه شده بودند.

این یک شهر دیگر در نیجریه است که در روزهای گذشته توسط دو بمب به‌شدت لرزید و در پی آن چندین مغازه به‌طور کامل در آتش سوخت. این انفجارها که پشت سر هم صورت می‌گرفت نه تنها شهروندان، بلکه آنهایی را که برای کمکهای اولیه به صحنه آمده بودند هدف قرار می‌داد. مدافعان حقوق‌بشر می‌گویند تا کنون بیش از 1500نفر تنها در سه ماه اول سال میلادی جاری در نیجریه کشته شدند.

گروه بنیادگرای بوکو حرام به کلیساها، مساجد، مدارس و بازارها حمله می‌کند. علاوه بر این، روستاها به‌طور کامل با خاک یکسان شدند. این خشونتها به‌نظر پایانی ندارند. تنها این هفته حملات متعددی در شمال شرقی کشور صورت گرفت. در هفته گذشته، 4نفر در شهر کانا کشته شدند. روز دوشنبه در شهر شانا ده نفر دیگر کشته شدند و در روز سه‌شنبه 20نفر در روستای آلگانو به قتل رسیدند. سلسله‌یی بی‌پایان از کشتار و جنایت توسط بنیادگراها.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1d78b6e7-6afb-4565-9b53-613c505b55ef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات