728 x 90

اخبار سوريه,بهار عربی,اخبار خاورمیانه,

کسب آمادگی مردم و رزمندگان سوری برای رویارویی با جنایت اسد

-

کسب آمادگی مردم و رزمندگان سوری برای رویارویی با جنایت اسد
کسب آمادگی مردم و رزمندگان سوری برای رویارویی با جنایت اسد
ساکنان غوطه شرقی در حومه دمشق به‌منظور ایستادگی در برابر دیکتاتوری اسد، با هر امکانی که در اختیار دارند و با مایه‌گذاری برای هم، دست به اقدامات پیشگیرانه می‌زنند.

بعد از سه سال کار داوطلبانه برای کمک به مجروحان و کسانی که در معرض بمبارانهای وحشیانه اسد قرار می‌گیرند، ساکنان غوطه شرقی به این نتیجه رسیده‌اند که بایستی یک ارگان متحد و یکپارچه شهری که بتواند با آموزش، قدرت و سرعت عمل بیشتری در صحنه داشته باشد تشکیل دهند

شهروندان سوری تماماً در مواقع بمباران به‌طور خود جوش بیشترین کمک را برای بیرون کشیدن مجروحان و شهداء و فرستادن آنها به مراکز پزشکی انجام می‌دهند، و این کار را هم در مدت زمان کوتاهی به‌طور فردی می‌توانند بکنند.

اما بعد از این تلاشها بود که مردم برای بالابردن راندمان و ارتقاء کار با ارزشی که می‌کردند، لازم و ضروری دیدند که بایستی کار نجات قربانیان، با سازماندهی بیشتری دنبال و پیگیری شود، و این کار را با تشکیل یک ارگان مردمی به نام دفاع از شهروندان در غوطه شرقی انجام دادند.

یک شهروند: این مؤسسه را بعد از تلاشهای فردی ساکنان تشکیل دادیم، برای این‌که بتوانیم از این تلاشها بیشتر بهره‌برداری کنیم، ضمن این‌که تمام امکانات را که تماماً خود ساکنان برای این کار اختصاص داده‌اند متمرکز کرده‌ایم تا بتوانیم با سازماندهی. قدرت عمل بیشتری در موقع بمبارانهای وحشیانه برای کمک به مردم داشته باشیم.

با تمام اعمال شنیع و جنایتکارانه‌ای که رژیم اسد در حق شهروندان عادی مرتکب می‌شود و قصد دارد این منطقه را به‌طور کامل نابود کند و مردم را به سازش و تسلیم بکشاند، اما انقلاب راه خودش را به جلو باز می‌کند و ساکنان غوطه شرقی در همین راستا با تشکیل این مؤسسه خودشان را برای هر اقدام پیشگیرانه‌ای آماده می‌کنند وبا این کار نشان می‌دهند که خودشان قادر هستند از ساکنان دفاع کنند و یک دولت جدید بسازند.

یک شهروند: با وجود بمباران و محاصره غوطه شرقی توسط اسد و حامیان منطقه‌یی او، ضروری بود که این مؤسسه را برای دفاع از شهروندان دایر کنیم، تا بتوانیم به ساکنانی که در معرض این جنایات قرار می‌گیرند، به موقع با اطفای حریق و فرستادن مجروحان به مراکز درمانی کمک کنیم. در شرایطی که این جنایات هر روز ادامه پیدا می‌کند، لازم بود که این مؤسسه در غوطه شرقی دمشق راه‌اندازی شود تا بتوانیم کمکهایمان را بیشتر کنیم.

این یک قدم بسیار مهم و ضروری و انقلابی بود که در آن اکثر سازمانها و ادارات و ساکنان و شوراهای محلی، برای کمک به قربانیان دست به دست هم دادند. این تجربه از این منطقه به مابقی شهرهای که هم‌چنان مورد تجاوز رژیم اسد قرار دارند، منتقل خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d32166e8-e0d5-4ead-8a32-45d2b430d49d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات