728 x 90

انتخابات عراق,

شیخ رافع الرفاعی مفتی دیار عراق: بسیاری بر اساس اوامر رژیم ایران در عراق کشته می‌شوند

-

شیخ رافع الرفاعی مفتی دیار عراق
شیخ رافع الرفاعی مفتی دیار عراق
شیخ رافع الرفاعی مفتی دیار عراق در یک پیامی تلویزیونی درباره نتایج انتخابات عراق از جمله گفت: کشور زخمی ما هنوز دارد مالیات توطئه‌های توطئه‌گران و خیانت خیانتکاران را می‌پردازد و خونهای پاک به زمین ریخته می‌شود و کماکان آزادگان عراق به صبحی روشن می‌نگرند تا تاریکی را بشکند و خورشید آزادی بر ملتی رنجدیده طلوع کند و این نتیجه سیاست حاکمانی است که از عدالت چیزی نمی‌دانند. ولی هدف و منظورشان رضایت اربابانشان است که آنها را بر کرسی حاکمیت نشاندند. آنها بر گرده مردم سوار شده‌اند و در زمین فساد کرده‌اند و حرث و نسل را هلاک کرده‌اند. آخرین مرحله‌این حوادث، انتخابات بود.
در عراق صدها نفر توسط شبه‌نظامیان وابسته به دولت ربوده شدند، برخی به قتل می‌رسند و در مسیرها انداخته می‌شوند و از برخی پول می‌گیرند و از برخی بعد از گرفتن پول باز به قتل می‌رسند نه به‌خاطر گناهی که کرده‌اند بلکه این خواست و اراده رژیمی است که در ایران نشسته و اهدافش را یک دولت ظالم به اجرا در می‌آورد. در این شرایط ظالمانه انتخابات اجرا شد… ما از ابتدا می‌دانستیم و طی بیانیه‌های پی‌درپی تصریح کردیم که این انتخابات نمی‌تواند راه‌حلی برای مشکلات ما باشد. … این انتخابات با تقلبی برگزار شد که در تاریخ نمونه نداشته است. برای مثال خنده‌دار است که مناطق کمربندی بغداد که ارتش مالکی و شبه‌نظامیانش آنها را به قتل می‌رسانند و کوچ می‌دهند و غرق می‌کنند گفته شده که نسبت شرکت در انتخابات از 90 درصد نیز گذشته است و90درصد این آرا به سود مالکی ریخته شده است، به سود کسی که مردم این مناطق را به قتل رسانده و به زنانشان توهین کرده و خانه‌هایشان را ویران کرده و مزارع و باغهای آنها را به آتش کشیده است.
در ادامه پیام شیخ رافع الرفاعی آمده است: ما می‌دانیم که اراده مشخصی بین اکثر فراکسیونها؛ در ندادن فرصت به مالکی برای دور سوم نخست‌وزیری وجود دارد و همه در تبلیغات انتخاباتی خود بر آن تأکید کرده بودند لذا از همه می‌خواهیم که در مقابل خدا به قولهایی که به مردم داده‌اند وفا کنند و نگذارند ظالم بار دیگر برگردن مردم سوار شود.
 شیخ رافع الرفاعی در پیام تلویزیونی خود اعلام کرد: هر تجمعی که با صراحت، ندادن فرصت دور سوم نخست‌وزیری به مالکی در آن اعلام نشود یک تجمع مشکوک محسوب می‌شود. و هر کسی که با دادن دور سوم نخست‌وزیری به مالکی موافق است که یک فاجعه به حساب می‌آید؛ او نیز در ریختن خون عراقیان و از بین بردن شرف عراقیان شریک است. و ما نسبت به سرانجام این عملکردهای زشت هشدار می‌دهیم و ما به آنها اعلام می‌کنیم که اسامی‌شان را علنی خواهیم کرد تا مردم کسانی را که علیه‌شان توطئه می‌کنند و خیانت کاران را بشناسند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90b3c70b-716f-40c8-88d3-8a8376c86925"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات