728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

همصدا با رزمندگان سوری

-

جشن رزمندگان سوریه
جشن رزمندگان سوریه
پناهندگان سوری در اردن، با برپایی مراسم و جشنهایی با رزمندگان هم گام و یک صدا می‌شوند.

پناهندگان سوری که بر اثر جنایات اسد جلای وطن کردند، و به کمپهای پناهندگی رفتند، یک لحظه هم از فکر سوریه و انقلابی که در آن جریان دارد غافل نیستند و از هر فرصتی و هر امکانی برای ابراز احساساتشان استفاده می‌کنند. شب زنده‌داری گروهی از این پناهندگان در کمپ «زعتری» در اردن نشان می‌دهد که این شهروندان سوری چطور آرمانهای جنبش مردمی را در دل خود زنده نگه می‌دارند.

یک جوان: هر هفته ما این جلسه را تشکیل می‌دهیم، با این کار سعی می‌کنیم آن چه در گلویمان مانده را فریاد کنیم، و خودمان را با آرزوی تمامی مردم سوریه پیوند بزنیم. می‌خواهیم به همه نشان بدهیم، تمامی مردم سوریه حتی آنهایی که مجبور به ترک آن شدند، به‌اندازه کافی حرف برای گفتن در مورد انقلاب سوریه و ارزشهای آن دارند.

شب زنده داری، کاری است که جوانان پرشور کمپ «زعتری» در اردن آن را برگزار می‌کنند، کسانی که بغیر از آزادی چیزی نمی‌خواهند و بر صورتشان جملات پیروزی نقش بسته است.

یک پناهنده: این یک جلسه انقلابی است که در این کمپ اجرا می‌شود، ساکنان کمپ زعتری اغلب از استان درعا هستند. ما در این جلسه کار می‌کنیم تا محبت را بین ساکنان ترویج کنیم، در این جا همه ساکنان یکجا جمع هستند و از حال یکدیگر و وضعیت یکدیگر در داخل کمپ با خبر می‌شوند.

در این جلسه شب زنده‌داری همه از پیرو جوان هستند و چیزی غیر از شادی و شور انقلابی بین آنها نمی‌گذرد.

یک پناهنده: کاری که این‌جا انجام می‌شود برای ادامه زندگی بسیار لازم و ضروری است، با وجود این‌که همه مشکلات را لمس می‌کنند ولی محبتشان نسبت به هم بیشتر می‌شود. همگی با رفتارشان به هم نوید پیروزی می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8c3ebf2-f8c5-414b-a05e-700ad4776414"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات