728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

کشتار نمازگزاران توسط رژیم اسد

-

انفجار یک خودرو بمبگذاری شده در ادلب توسط مزدوران رژیم اسد
انفجار یک خودرو بمبگذاری شده در ادلب توسط مزدوران رژیم اسد
انفجار یک ماشین بمب‌گذاری شده در بین نماز گزاران در یکی از شهرهای ادلب باعث تلفات سنگینی شد. این جنایت علیه بشریت است که رژیم اسد مرتکب می‌شود. سکوت جامعه بین‌المللی ننگ‌آور است:
به گزارش خبرگزاریهای بین‌المللی، یک ماشین بمب‌گذاری شده در شهر «بنش» از توابع ادلب منفجر شد. این اقدام باعث کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از ساکنان این منطقه شد گزارش گزارشگر تلویزیون اورینت از صحنه را می‌بینیم:
ساکنان شهر بنش در حال خارج شدن از محل برگزاری نماز جمعه در دانشگاه این شهر بودند که یک ماشین انفجاری در ورودی این محل منفجر شد. این ماشین از نوع هوندا بود که از سمت مغازهای اطراف به سمت جنوبی نمازگزاران آمد.

یک ساکن محل: هزاران نفر در حال خارج شدن از دانشگاه اصلی شهر بنش بودند، ای ظالمان، ای ظالمان، ماشین را در وسط جمعیت منفجر می‌کنید. مردم بعد از برگزاری نماز در حال خروج از این محل بودند. این ماشینی است که منفجر شد، مردم هم از این سمت در حال رفتن بودند.

در این خودرو مقادیر زیادی مواد انفجاری به‌کار برده شده بود. تعداد زیادی از ساکنان قربانی شدند که اکثراً از بزرگان این شهر بودند. البته در بین آنها کودکان نیز بودند و متأسفانه شدت انفجار به حدی بود که هویت اکثر این قربانیان هنوز معلوم نیست.

یک شهروند: این دستان یکی از بزرگان ما است که بر اثر انفجار ماشین که در بین مردم منفجر شد آن را پیدا کرده‌ایم.

یک شهروند: این انفجار زمانی انجام شد که تمام نماز گزاران در این‌جا جمع بودند.

تعداد مجروحانی که به بیمارستانهای این محل و اطراف برده شدند، تا به‌حال 60نفر گزارش شده است که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. ساکنان هم‌اکنون در حال جستجو در بین ویرانه‌ها برای پیدا کردند اجساد یا مجروحان احتمالی هستند

تمام ساکنان این شهر نظام اسد را به‌دلیل بمب بارانهای بی‌وقفه این در روزهای گذشته با بشکه‌های انفجاری عامل این قتل‌عام می‌دانند.

یک شهروند: این انفجار را بشار اسد و مزدوران او برنامه‌ریزی کرده‌اند که ماشین را در محل مغازه‌ها و در وسط جمعیت منفجر کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/55df35fd-45b2-49a0-9ef9-62e9b037659d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات