728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

تشکیل گردان جدید رزمندگان سوری در دمشق

-

 -
-
فرماندهان نظامی انقلابیون در دمشق با اعلام تأسیس گردان الرحمان، اقدام به آموزش کلاسیک رزمندگان مسقر در دمشق و اطراف آن کردند. هدف بالا بردن سطح نظامی و ایجاد یک گردان بزرگ و فرماندهی متمرکز به‌منظور انجام عملیاتهای بزرگ است.

گردان الرحمان در حال حاضر یکی از بزرگترین گردانهای متمرکز در جنگ با نیروهای اسد در دمشق و اطراف آن به‌شمار می‌آید. در این گردان علاوه بر انقلابیون، جدا شدگان نیروهای اسد نیز سازماندهی شده‌اند و شهروندانی که واجد شرایط رزمنده شدن هستند می‌توانند در این گردان خود را ثبت‌نام کنند.

یکی از فرماندهان: هر فردی را که متقاضی نام نویسی در این گردان است، از قوانینی که می‌باید به آن احترام بگذارد و چگونگی استفاده درست از تجهیزات نظامی که در اختیار داریم، آگاه می‌کنیم.
 
 

بعد از این‌که متقاضیان شروط وارد شدن به این گردان را قبول کردند و به جمع رزمندگان پیوستند، برای بالابردن توان رزمی و آموزشهای لازم نظامی، در گروهانهای مجزا سازمان دهی می‌شوند. دوره این آموزشها حداقل یک ماه می‌باشد و هر نفر بایستی تلاش کند خود را برای شرکت در صحنه‌های سخت نبرد با نیروهای اسد آماده کند.
 
 

یکی از فرماندهان: شهروندانی که در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند بایستی در تمامی مراحل تمرین موفق بیرون بیایند. ما بر حسب امکاناتی که در اختیار داریم، سعی می‌کنیم در این مدت زمان بهترین آموزشهایی را که در صحنه نبرد به کمک رزمندگان می‌آید، به آنها منتقل کنیم.
 
 

رزمندگان این گردان در حال حاضر در خطوط مقدم نبرد در دمشق و مناطق ملیحه و جوبر و همچنین در نبردهای جنوب پایتخت و شهرهای زملکا و قابون حضور دارند.

با این‌که مدت زمان زیادی نیست گردان الرحمان تأسیس شده، اما رزمندگان آموزش دیده آن توانسته‌اند علاوه بر دمشق و اطراف آن به مناطق قلمون و لاذقیه نیز اعزام شوند و در تمامی نبردهایی که شرکت می‌کنند پیروز بیرون بیایند و خود را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین گردانها انقلابی به اثبات برسانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/065bf4a9-112d-47b0-a028-f1842d4d19da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات