728 x 90

انتخابات عراق,بحران سياسي عراق,اخبار عراق,

«انتخابات عراق، رفراندوم محبوبیت جمهوری اسلامی!»

-

اعلام رسمی نتایج انتخابات عراق
اعلام رسمی نتایج انتخابات عراق
در آستانهٴ اعلام رسمی نتایج انتخابات عراق، یکی از مهره‌های رژیم به نام امیر موسوی، گفت: «می‌توان انتخابات پارلمانی اخیر عراق را رفراندوم محبوبیت جمهوری اسلامی ایران دانست». وی که در یک میز گرد در سالن همایشهای روزنامه حکومتی اطلاعات، صحبت می‌کرد، در توضیح این‌که چگونه انتخابات در یک کشور ظاهراً مستقل، رفراندومی برای حکومت یک کشور دیگر محسوب می‌شود، افزود: این امر «نشان می‌دهد که اکثر شیعیان و مردم عراق طرفدار کسانی هستند که به رابطه با جمهوری اسلامی و هم‌پیمانی با آن اعتقاد دارند».

امیر موسوی که اظهاراتش در خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا ـ 28اردیبهشت 92) منعکس شده، در ادامه سخنان خود، با اشاره به سرسپردگی تمام‌عیار مالکی به ولایت‌فقیه گفت: «مالکی در سخنرانیهای منطقه‌یی خود به صراحت درباره رابطه با ایران سخنانی گفت. حتی به صراحت در یکی از سخنرانیهایش گفت که‌ای کاش ما هم مثل ایران مرجعیت ولی‌فقیه داشتیم».

این مهرهٴ رژیم به مهندسی انتخابات سوریه و لبنان علاوه بر عراق توسط رژیم هم اشاره کرد و گفت: «نتایج انتخابات در عراق و همچنین احتمالاً نتایج انتخابات سوریه و افغانستان همگی به سود امنیت ملی ما خواهد بود که با نتیجه بخش شدن انتخابات لبنان به سود ایران اوضاع به سود ما تمام خواهد شد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b00599b-ad05-46e9-b61a-1b3b7075243c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات