728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

۲۰کشته، ۹اسیر و گرفتن غنائم ارزشمند نظامی توسط رزمندگان سوریه

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان شهر حما با تهاجم به نیروهای اسد در منطقه «تل ملح» ضمن پیشروی و به هلاکت رساندن تعدادی از مزدوران، به غنائم ارزشمندی دست یافتند:
تصرف مواضع دشمن در «تل ملح» با در گیریهای گسترده‌یی همراه بود. حداقل 20تن از نیروهای اسد کشته و9نفر به اسارت رزمندگان درآمدند. رزمندگان در این عملیات یک خودرو زرهی و تعدادی مسلسل سنگین و انبارهای تسلیحاتی محل تجمع نیروهای اسد را تسخیر کردند.

رزمندگان که سابقا دو محور اصلی این منطقه را از آن خود کرده بودند، با حملات پراکنده هر بار به مواضع نیروها اسد تهاجم می‌کردند. در این درگیریها نیروهای اسد از پشتیبانی هوایی برخوردار بودند. این بار رزمندگان کار را یکسره کردند و این منطقه را از وجود نیروهای اسد به‌ طور کامل پاک سازی کردند.

یکی از فرماندهان شورای نظامی ائتلاف سوریه به نام «احمد بریغ» که در صحنه حضور داشت اهمیت این عملیات استراتژیک را که راه پشتیبانی نیروهای اسد را می‌بندد تشریح کرد:
وی گفت: این جاده‌ای که می‌بیند تنها جاده شرقی غربی موجود در این منطقه است. ما با بستن این جاده راه ورود هر گونه پشتیبانی نیروهای شبیحه اسد را در غرب سد می‌کنیم.

ـ آیا کار رزمندگان در این نقطه تمام می‌شود و یا جبهه‌های دیگری نیز وجود دارد که بایستی تصرف شود.

احمد بریغ: بایستی در چند منطقه شرقی باز هم پیشروی کنیم، که در آنجا مزدوران داعش وجود دارند و می‌توانند به منطقه «صفورا» رفت و آمد داشته باشند به‌خاطر همین بایستی از این لحظه بر روی منطقه شرق متمرکز باشیم و به یاری خدا از آن سمت به پیشروی ادامه خواهیم داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7014033-a89e-4862-8d1d-bb51c051152b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات