728 x 90

بحران سياسي عراق,

فرار بیش از ۵۰تن از نظامیان مالکی از لشگر هفدهم در جنوب بغداد

-

تلویزیون الرافدین
تلویزیون الرافدین
به گزارش تلویزیون الرافدین انقلابیون صلاح‌الدین عراق یک برج مربوط به نظامیان مالکی را بر روی سد سامرا منهدم کردند که منجر به کشته شدن 11تن از نظامیان مالکی گردید. انقلابیون استان التأمیم سه خودرو هامر را با سرنشینان آن هدف قرار دادند و منهدم کردند.
تلویزیون الرافدین به‌نقل از منابع گزارش داد بیش از 50تن از نظامیان مالکی در لشگر هفدهم بعد از صدور دستوراتی توسط دفتر مالکی مبنی بر انتقال آنها به مناطق جنوب بغداد و تحویل دادن پرونده امنیتی به شبه‌نظامیان فرار کردند.
به گزارش تلویزیون الرافدین سپهبد ستاد صلاح‌الدین الدلیمی عضو شورای نظامی از الانبار گفت علامتهایی به ما رسیده مبنی بر این‌که نظامیان مالکی و بیداریها، به ضرورت جداشدن رسیده‌اند. وی افزود: این جدا شدن. فروپاشی است این تجزیه شدن نظامیان و شبه‌نظامیان مالکی است. در حال حاضر 80درصد رمادی تحت کنترل مطلق انقلابیون است. فلوجه صددرصد و گرمه نیز صددرصد (تحت کنترل انقلابیون است) . شمال و جنوب و شرق و غرب رمادی در دست انقلابیون است. الجزیره و الصقلاویه داخل و حتی هیت داخل تحت کنترل انقلابیون قرار دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4348be10-b9b5-4638-9640-a98425e8983b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات