728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

عملیات رزمندگان سوریه علیه مزدوران داعش

-

 -
-
رزمندگان در سلسه عملیاتهای خود به نام نصرالقریب به‌منظور آزادسازی شهر رقه از دست مزدوران داعش، به پیشرویهای خود ادامه می‌دهند.

تلویزیون اورینت:

رزمندگان شهر رقه در ادامه نبردهای خود با مزدوران داعش، توانستند یک مرکز مهم را که سرکردگان این مزدوران در آن مستقر بودند منهدم کنند. این مرکز بین جاده رقه و روستای ابیض قرار داشت و در جریان این عملیات تعدادی از مزدوران به هلاکت رسیدند.

گزارشگران گفتند، رزمندگان با نزدیک شدن به این مرکز آن را با نارنجک و بمب مورد تهاجم قرار دادند. طی چند روز گذشته رزمندگان برای بیرون کردن این مزدوران از این منطقه که به‌دلیل جغرافیایی برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است، تلاش زیادی کردند

مزدوران داعش در سه منطقه واقع در نزدیکی تل ابیض در شهر رقه، متحمل تلفات و خسارات فراوانی شدند.
 
 

رزمندگان برای تصرف این مناطق کار بسیار دشواری را پیش رو داشتند چرا که بعد از شکست این مزدوران در دیرالزور تعداد زیادی از آنها به این مناطق سرازیر شده‌اند، با این وجود، رزمندگان در روزهای گذشته، موفق شدند تعداد زیادی از روستاهای غربی این منطقه را آزاد کنند.

رزمندگان خط مقدم این مناطق را گردانهای «فی سبیل الله» و رزمندگان محلی منطقه رقه و چند گردان دیگر که برای تقویت این جبهه اعزام شده‌اند، تشکیل می‌دهند. هدف اصلی این مرحله از عملیات، قطع راههای پیشتیبانی مزدوران خصوصاً از طریق جاده بغداد «حسکه» تعیین شده است.

رزمندگان برای رسیدن به این اهداف می‌بایستی مواضع خود را در شهر حسکه و دیرالزور تقویت کنند تا با مشغول کردن مزدوران در این مناطق و تحلیل بردن قوای آنها، به این انجام عملیات سرعت بدهند، این راز طراحی این عملیات محسوب می‌شود.

مزدوران داعش برای ادامه سلطه خود بر این مناطق تا به‌حال سرسختی زیادی از خود نشان داده‌اند، اما رزمندگان با تصرف بیت البیض در شمال و با شروع تهاجمات از شرق، این مزدوران را به محاصره درآوردند و روز به روز حلقه محاصره را تنگتر می‌کنند. رزمندگان در این راه جانفشانی می‌کنند تا به تعهد خود برای آزادسازی ساکنان این مناطق از چنگ شبه‌نظامیان تبهکار داعش برسند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/45780018-5c2a-491d-bc94-5466bf0a540f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات