728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

کنترل ۷مرکز و محور مهم نیروهای اسد توسط رزمندگان سوریه

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
اتاق عملیات رزمندگان اهل شام اعلام کرد رزمندگان توانستند 7مرکز و محور مهم من جمله مسجد رسول را که نیروهای اسد به‌عنوان پایگاه از آن استفاده می‌کردند در منطقه «جمعیه الزهراء» حلب، به کنترل خود در بیاورند. این پیروزی در جریان درگیری رزمندگان با مزدوران حزب‌الشیطان و مزدوران نیروی تروریستی قدس و شبه‌نظامیان عراقی رخ داد و تعداد زیادی از آنها به دست رزمندگان به هلاکت رسیدند.

این منطقه در چند روز گذشته دائماً شاهد درگیریهای شدید میان رزمندگان و مزدوران شبه‌نظامی اسد موسوم به حزب‌الله و سپاه قدس بوده است

مناطقی که در این درگیریها توسط رزمندگان فتح شدند در اطراف مرکز اطلاعات هوایی اسد هستند و از اهمیت بسیار زیادی بر خوردار می‌باشند. به گفته فعالان صحنه‌های نبرد، نیروهای اسد که در داخل این مراکز محاصره شده بودند متحمل تلفات و خسارات فراوانی شدند.

منطقه «ا بریج» در حلب نیز طی هفته گذشته شاهد درگیری انقلابیون و نیروهای اسد بود، رزمندگان از جنوب و از روستای «عزیزه» با ارسال تصاویری نشان دادند مرکز تجمع نیروهای اسد را در این روستا با آتش خمپاره هدف قرار دادند.

یک شهروند: امروز دومین بار بود که نیروهای اسد این منطقه را که تماماً مسکونی و محل چند مرکز فرهنگی است بمباران کردند.

در روزهای گذشته حلب و مناطق اطراف آن شاهد بمبارانهای وحشیانه مناطق مسکونی بود. تعداد زیادی از ساکنان این مناطق کشته یا مجروح شدند. هواپیماهای اسد دائماً بر فراز آسمان این شهر پرواز می‌کنند و منازل مردم را با راکت و بمبهای خوشه‌ای هدف قرار می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a97e5b0-be30-4194-a65c-de8c5c0ffed9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات