728 x 90

گردهماییهای مجاهدین,کمپ لیبرتی,

همه برای آزادی، هزار اشرف می‌سازیم - گردهمایی بزرگ مقاومت ایران - پاریس - ویلپنت - ۶تیر ۹۳ (۲۷ژوئن ۲۰۱۴)

-

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران - تیر 1392
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران - تیر 1392
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران، روزجمعه6تیر ماه (27ژوئن 2014) در ویلپنت پاریس، برگزار می‌شود.
کمیتهٴ برگزاری طی فراخوانی از تمامی هموطنانی که قلبشان به‌عشق وطن و آزادی آن می‌تپد، دعوت کرده است که با مشارکت هرچه فعالتر در این گردهمایی، صدای آزادیخواهی مردم ایران را به‌گوش جهانیان برسانند.
در این فراخوان آمده است:
برای گرامیداشت سالگرد30خرداد، سرآغاز مقاومت انقلابی، روز شهیدان و زندانیان سیاسی و سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی،
برای دفاع از حقوق مجاهدان اشرفی در زندان لیبرتی وی حقوق زندانیان سیاسی در عمق سیاهچالهای آخوندی و برای آزادی و برقراری حاکمیت مردم و حقوق‌بشر و آزادیهای مردم ایران،
یازدهمین گردهمایی سالانه مقاومت، با حضور و سخنرانی نمایندگان جوامع ایرانی و شخصیتهای برجسته و هیأتهای پارلمانی از کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.

این گردهمایی بزرگ در شرایطی برگزار می‌شود که مقاومت ایران طی سی و سه‌ سال نبرد و چنگ در چنگ شدن با مهیب‌ترین نیروی ارتجاعی تاریخ ایران، چنگالهای این هیولا را شکسته و آن را به‌زانو درآورده است. به‌ویژه سال92 را به‌رغم تمامی توطئه‌های پر از شقاوت و جنایت دشمن، به‌سال الهام‌بخشی جاودان اسطورهٴ اشرف برای مردم ایران تبدیل کردند. به‌این ترتیب مقاومت ایران بر قله‌های پیروزی درخشید و رژیم آخوندی بر روی زانوهای خونین وارد سراشیبی خفت‌بار زهر خوران شد و جام زهر اتمی را با همهٴ پیامدهایش برای کشتی شکستهٴ ولایت سرکشید. د
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در سخنان نوروزی امسال همین صحنه را با بیانی کوتاه و روشن تصویر کرد: «سال 92سال شکستهای زنجیره‌یی رژیم ولایت‌فقیه و سال کهکشان جهش‌ها و دستاوردهای مقاومت مردم ایران بود و سال 1393سال خیزشها و سال هزار اشرف است».
پس گردهمایی بزرگ مقاومت، پیام نبرد صد برابر اشرفیها و صدای هموطنانمان در سراسر ایران و در اقصی نقاط جهان است در «سال خیزشها و سال هزار اشرف» در طنین فریادهای ایرانیان آزاده و اشرف‌نشان در ویلپنت پاریس متبلور خواهد شد و اراده ملت ایران را به‌ثبت خواهد رساند که: رژیم زهرخورده ولایت‌فقیه باید برود. آزادی و حاکمیت مردم ایران باید جایگزین آن شود؛
این صدای مقاومتی است که از قیام سی خرداد 1360 تا به امروز، با خون جوشان آگاهترین و فداکارترین فرزندان مردم ایران با سیاهی و تباهی فاشیسم دینی جنگیده است؛ صدای مقاومتی با ریشه‌های ستبر داخلی و با مشروعیت و اعتبار بی‌بدیل بین‌المللی؛ مقاومتی سرشار از ارزشهای انسانی و پیامهای پر امید برای آینده میهنمان و نوید بخش صلح و دوستی برای منطقه و جهان.
مقاومتی تاریخی در برابر فاشیسم مذهبی که با حمایت مردم ایران و شما یاران اشرف‌نشان، توطئه‌هایی چون برچسب تروریستی و کودتای 17ژوئن را سرفراز و پیروزمند درهم شکسته است. مقاومتی که با ایستادگی و روشنگریهای بی‌امانش تمامی بند و بستهای مماشاتگران و نمایشهای مسخرهٴ اعتدال و تعامل آخوند روحانی را رسوا کرده و به‌شکست مضاعف برای دیکتاتوری دینی تبدیل خواهد کرد.
هموطنان،
حامیان مقاومت مردم ایران،
یاران اشرف‌نشان،
با همبستگی و با عهد و پیمان پایداری، «گردهمایی بزرگ مقاومت» برای آزادی را برپا می‌کنیم، تا صدای مردم دربند ایران و صدای زندانیان مقاومی باشیم که در دل زندانها با اعتصاب‌غذا و با همبستگی شجاعانه با اشرفیها، شور آزادیخواهی را به اوج رساندند، تا صدای کارگران، دانشجویان، زنان و جوانان ایرانی و صدای خیزشها و اعتراضات هموطنان بختیاری و بلوچ و عرب و کرد و آذری و ترکمن و دروایش بیداردل و همه اقشار به‌پاخاسته مردم ایران باشیم و صدای ملتی بزرگ و پرافتخار که در هرفرصتی به‌پامی‌خیزد و جرقه‌های خیزش و قیام را برای به‌زیرکشیدن فاشیسم مذهبی برمی‌افزوزد.
آری، دیکتاتوری دینی باید برود. آزادی و حاکمیت مردم ایران باید جایگزین شود.

پیش به سوی یازدهمین گردهمایی بزرگ مقاومت ایران
زمان 6تیر- 27ژوئن
مکان - پاریس – ویلپنت
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8498129-785a-42a7-8c9d-5c4813eadc86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات