728 x 90

پرونده هسته ای ایران,اختلافات سیاسی در ایران,

خامنه‌ای در آستانه مذاکرات اتمی: «من همواره طرفدار مذاکره بوده و هستم»

-

خامنه ای با سرکرده‌گان سپاه
خامنه ای با سرکرده‌گان سپاه
خامنه‌ای دو روز مانده به شروع مذاکرات اتمی با 5 +1 بار دیگر از مذاکرات حمایت کرد.
خامنه‌ای امروز (یکشنبه، 21اردیبهشت) در نمایشگاه موشکی پاسداران گفت: «من همواره طرفدار ابتکار در سیاست خارجی و مذاکره بوده و هستم و توصیه همیشگی من به مسئولان این بوده که در سیاست خارجی و مبادلات بین‌المللی هرچه تلاش و ابتکار وجود دارد به‌کار بندند».
اظهارات خامنه‌ای در حالی است که ظرف هفته اخیر دارو دسته‌های مختلف وابسته به باند او دولت روحانی و تیم مذاکره‌کننده آن را زیر حملات شدید خود قرار داده‌اند.
خامنه‌ای در عین‌حال از این‌که مذاکرات به لغو تحریمها منتهی شود ابراز ناامیدی کرد و گفت: نباید نیازمندیهای کشور و برخی مسائل هم‌چون تحریمها، به مذاکره گره زده شود. مسئولان باید موضوع تحریم را به طریق دیگری حل کنند.
خامنه‌ای در قسمت دیگر از سخنانش از تهدیدهای نظامی که با وجود مذاکرات، علیه برنامه اتمی رژیم عنوان می‌شود ابراز نگرانی کرد و گفت: آنها در حالی توقع محدود شدن برنامه موشکی ایران را دارند که دائماً در حال تهدید نظامی ایران هستند، بنابراین چنین توقعی، احمقانه و ابلهانه است.
حمایت خامنه‌ای از مذاکرات اتمی حتی بدون چشم‌انداز لغو تحریمها، بیانگر ضعف بیش از پیش و بی‌سابقه رژیم آخوندی است.
خامنه‌ای برای لاپوشانی این وضعیت بحرانی، اظهارات امروز خود را در اثنای یک دیدار نمایشی از به‌اصطلاح دستاوردهای فضایی و موشکی سپاه و در میان مجموعه‌یی از ادعاهای توخالی در مورد پیشرفتهای موشکی و فضایی سپاه استتار کرد. در ادامه ادعاهای سرکردگان سپاه مبنی بر نابود کردن ناوهای آمریکایی در عرض 15ثانیه و به‌گروگان‌گرفتن همه نیروهای آمریکایی، که تماماً مصرف داخلی دارند و برای پنهان کردن وضعیت زار و نزار حکومتی آخوندی است، خامنه‌ای هم وارد صحنه شد و از پاسداران خواست که در زمینه پیشرفتهای فضایی و موشکی هر جا که از آمریکایی‌ها عقب هستند، به سرعت این عقب‌افتادگی را جبران و «در مواردی هم که فاصله‌ها کم است، از طرف مقابل پیشی» بگیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5dc73f89-1f9f-4c7c-93b1-bb2ee2edbd2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات