728 x 90

اخبار کارگری,اعتراض بازاریان,

تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف ایران

-

تجمعات اعتراضی در شهری مختلف ایران
تجمعات اعتراضی در شهری مختلف ایران
اهالی منطقه سبزدشت در تهران روز 15اردیبهشت در اعتراض به قطعی برق در مقابل اداره برق و شهرداری در این منطقه دست به تجمع زدند.

فروشندگان فروشگاه هایپراستار در تهران، روز پنجشنبه 18 اردیبشهت در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق عقب‌افتاده خود دست به اعتصاب زده‌اند.

اعتصاب نزدیک به 140تن ازکامیونداران در شهر نائین در اصفهان، هم‌چنان ادامه دارد. این کامیونداران که به حمل مرغ از مرغداریها به کشتارگاهها اشتغال دارند در اعتراض به افزایش قیمت سوخت، از 4روز پیش دست به اعتصاب زده‌اند

دانشجویان دانشگاههای آزاد واحد صحنه و واحد کنگاور در استان کرمانشاه به تعطیلی سلف‌سرویس دانشگاه اعتراض کردند. دانشجویان و اساتید دانشگاه که مجبورند برای صرف ناهار به داخل شهر بروند روز دوشنبه 15اردیبهشت دست به یک حرکت اعتراضی زدند و خواهان تعیین‌تکلیف این موضوع شدند.

مردم بخشی از شهرستان خرم‌آباد روز پنجشنبه 18اردیبهشت در مقابل شهرداری منطقة3 این شهر یک تجمع اعتراضی برگزار کردند. آنها به سمپاشی نشدن مناطق خود توسط رژیم که باعث هجوم آفت و کرم شده دست به تجمع زدند.

مأموران جنایتکار نیروی انتظامی در بندرعباس روز چهارشنبه 17اردیبهشت دو هموطن را در جاده میناب ـ بندرعباس به ضرب گلوله به قتل رساندند. این دو نفر رسول بخشی 30ساله و مراد نظری 32ساله بودند. مأموران سرکوبگر انتظامی به بهانه قاچاق سوخت به مسافران این جاده شلیک می‌کنند و تا کنون چندین نفر از اهالی منطقه را به همین شیوه به قتل رسانده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b130699-9906-492e-9807-613959ec1c67"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات