728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,بهار عربی,

کمکهای مردمی به محاصره‌شدگان سوری

-

توزیع مواد غذایی بین دانش آموزان توسط شورای مردمی
توزیع مواد غذایی بین دانش آموزان توسط شورای مردمی
شورای مردمی در شهر «هموریه» از توابع پایتخت سوریه به ابتکار عملی دست‌زده تا از فشارهای ناشی از محاصره بر روی کودکان کم کند. محاصره ضدانسانی یکی از تاکتیکهای رژیم اسد برای به زانو درآوردن مردم و انقلاب سوریه است.
سؤالات زیادی در اذهان این کودکان وجود دارد که آینده چه خواهد شد. مسائل و مشکلاتی که در اثر محاصره برای این کودکان به‌وجود آمده است، آنان را از اولیه‌ترین حقوق خود محروم کرده است.
شورای محلی در شهر هموریه در یک حرکت مردمی، اقدام به توزیع وعده‌های غدایی بین دانش‌آموزان مدارس این منطقه به‌طور هفته‌ای کرده است، با هدف این‌که به حفظ سلامتی این کودکان کمک شود.
یک دست‌اندرکار: بر اثر محاصره ضدانسانی که ساکنان غوطه شرقی از آن رنج می‌برند و اسد می‌خواهد از این طریق آنان را به تسلیم وادارد. کلیه ساکنان از کمبود مواد غذایی و نبود برق و آب و امکانات اولیه در مضیقه هستند. شورای مردمی شهر کمک به کودکان مدارس را در اولویت کارهای خود قرار داده است.
بجز موارد اندکی که وجود دارد، این کار توانسته به نیاز بیشتر دانش‌آموزان منطقه غوطه شرقی جواب بدهد، همچنین این کار در روحیه مردم بسیار تاثیر گذاشته است تا فشار محاصره را کمتر احساس کنند.
یک دانش آموز: این کار درست است برای تمامی روزهای هفته کافی نیست ولی تمامی دانش‌آموزان از این کار لذت می‌برند و در روحیه و سر زندگی بچه‌ها برای ادامه تحصیل تاثیر می‌گذارد.
مردم از این اقدام شورای شهر که به فرزندانشان کمک می‌کند قدردانی می‌کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3fcf1df5-7fb2-4294-a443-2acd264ca0fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات