728 x 90

اخبار سوريه,

سلسله نبردهای رزمندگان سوریه بانام توفان صحرا

-

درگیری دردمشق
درگیری دردمشق
رزمندگان یک تانک نیروهای اسد را در پایتخت منهدم کردند و بیش از بیست مزدور اسد را به هلاکت رساندند. گزارشی از اتاق عملیات رزمندگان درباره اهداف سلسله نبردهای توفان صحرا:
رزمندگان ارتش آزادی مسقر در منطقه عملیاتی جوبر در دمشق اقدام به تهاجم به نیروهای دشمن کردند و توانستند خود را به محله «کرجات» و «حاجز عارفه» برسانند و راه این نیروها را که قصد پیشروی داشتند، سد کردند. هم‌اکنون درگیریهای شدیدی بین انقلابیون و نیروهای اسد در منطقه «تشرین» در جریان است.

رزمندگان یک تونل مزدوران اسد را در نزدیکی محله «متحلق جنوبی» در قابون در حومه دمشق از بین بردند

عمر حمزه سخنگوی مطبوعاتی شورای ائتلاف در دمشق درباره عملیات رزمندگان برای قطع جاده فسفات به حمص می‌گوید:
الآن مدت هشت روز است که رزمندگان در سلسله عملیاتهای طراحی شده به نام توفان صحرا در حال پیشروی و رسیدن به اهداف مشخص شده هستند، در همین رابطه رزمندگان فرودگاههای نظامی اسد را در این مناطق زیر آتش باری قرار داده‌اند و با مزدوران شبیحه اسد بیشترین درگیریها را در مناطق صحرایی داشته‌اند. رزمندگان تا کنون توانسته‌اند کارخانه شمیایی و مراکز گازخیز را تصرف کنند و مهم‌تر از همه فرودگاه نظامی الضمیر را محاصره نمایند و تعداد زیادی از افسران نظام اسد و نیروهای شبیحه مستقر در آن را به هلاکت برسانند. الآن نیز رزمندگان برای تصرف کامل فرودگاههای الضمیر و صین و مسلط شدن به تمام جاده‌های اصلی در این منطقه در حال ادامه نبرد هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7a76f0f9-9eeb-4a41-ab07-21699550865f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات