728 x 90

حمله به بند 350 اوين,زندانیان سیاسی,

پیروزی پایداران، شکست دژخیمان

-

زندان گوهردشت
زندان گوهردشت
بازگشت پیروزمندانهٴ تمامی زندانیان سیاسی بند350 از سلولهای انفرادی، جای تبریک بسیار دارد. یک پیروزی درخشان برای زندانیان سیاسی و خانواده‌هایشان و همهٴ کسانی که کارزار دفاع و حمایت از این زندانیان سیاسی را برپا کردند و تا پیروزی ادامه دادند. و همچنین یک شکست خفت‌بار برای دستگاه سرکوب و سردژخیمان و شکنجه‌گران دستگاه قضایی و زندانهای آخوندی که آن را فراموش نخواهند کرد.
سؤال این است که مگر رژیم می‌تواند از سرکوب آن‌هم در زندانها عقب نشنی کند؟ مگر سرکوب تکیه‌گاه اصلی نظام ولایت‌فقیه و به‌مثابة شیشهٴ عمر آن نیست؟ پس این عقب‌نشینی چگونه محقق شده است؟
جواب را زندانیان پایدار در پیامها و بیانیه‌هایشان چنین داده‌اند: « مقاومت زندانیان مقاوم و افشاگریها و تلاشها و همدردیها در ایران و سراسر جهان».
در بیانیه اعلام پیروزی گوهردشت یهای مقاوم پرده از روی ابعاد توطئه خطرناک حمله به‌زندانیان برداشته شده و همین پاسخ به‌بیانی دیگر آمده است: «بدون تردید این حمله وحشیانه با الگو برداری از اعدامهای گروهی زندانیان سیاسی بی‌دفاع در دهة۶۰ و پس از نوشیدن جام زهر قطعنامه ۵۹۸… در این دوره و پس از نوشیدن جام زهر هسته‌یی و با نیت ایجاد وحشت در مردم صورت گرفت. که بنا‌ به گزارشهای رسیده قرار بود این حمله در زندانهای دیگر تکرار شود اما مقاومت یکپارچه ملت ایران موجب شد تا این اقدام در مرحله اول به یک رسوایی بزرگ برای رژیم تبدیل شود. آنها در گام اول در پذیرش شکست، به برکناری رئیس سازمان زندانها تن دادند و تهدیدها و شانتاژهای رئیس قوه قضاییه و دادستان کل نیز ناشی از همین زهر و شکست بود».
بله سکة طلایی این پیروزی دو رو دارد، یک رویش پایداری و پرداخت بها و روی دیگر آن ضعف و ذلت یک رژیم وحشی است که طی 3دهه مصاف با قهرمانان مقاومت ایران، چنگالهایش شکسته و به‌زانو درآمده است.
با پایداری اشرف‌نشان زندانیان و شجاعت و ایستادگی خانواده‌های آنان بار دیگر این قانون طلایی که بارها در سخت‌ترین شرایط پیروزی اشرفیها را تضمین کرده است، به اثبات رسید: پایداری و پرداخت بها، بی‌تردید پیروزی می‌آورد. بر اساس همین قانون ثابت شد که حتی در عمق سیاهچالها با دستهای بسته و پاهای در زنجیر هم می‌توان ایستاد، جنگید و دژخیم را به‌زانو درآورد. اما به‌شرط پرداختن بهای تام و تمام ایستادن تا به‌آخر.
حالا باید منتظر اوج‌ گرفتن صدای آه و ناله‌های سردمداران و دژخیمان شکست خورده باشیم. دستگاه اطلاعات آخوندی پیشاپیش در یک سوزنامه مفصل، عامل اصلی شکست رژیم در این رویارویی را معرفی کرده و به‌سوز و گداز نشسته است. خبرگزاری ایسنای آخوندی به‌نقل از «مؤسسه راهبردی دیدبان» (بخشی از وزارت اطلاعات)، نوشته است: «کمپین خبرسازی در موضوع زندان اوین از سوی جریان (مجاهدین)، بهائیت و همکاران سازمان نفاق» راه‌اندازی شد. این مؤسسه بدنام افزوده است: «رسانه‌های ضدایرانی در کنار سازمان (مجاهدین) نشان دادند که حرکت شکل گرفته در اوین تنها ریشه در تحرکات عناصر مرتبط با ایشان دارد» و سپس با اشاره به زندانیان مقاوم، سوز و گداز کرده که: «دلبستگی ایشان در پیگیری اهداف سازمان (مجاهدین) انکارناپذیر است».
به دژخیمان سیلی خورده که صدای آه و ناله‌شان قطع نمی‌شود باید گفت این هنوز از نتایج سحر است باشید تا صبح دولت مقاومت سرفراز و ظفرنمون ایران بردمد!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/034dbff5-09e3-43d8-8321-750600995382"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات