728 x 90

کمپ لیبرتی,

پیام تسلیت رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت به‌مناسبت شهادت مجاهد خلق محمد بابایی

-

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مجاهد والامقام، محمد بابایی، در اثر ایست قلبی و به‌خاطر محاصره پزشکی و دسترسی نداشتن به بیمارستان، روز گذشته در لیبرتی به‌شهادت رسید. او نوزدهمین شهید محاصره ضدانسانی در اشرف و لیبرتی است که به‌رغم اورژانس بودن وضعیتش، نیروهای عراقی اجازه انتقال او را به بیمارستان ندادند و معالجه را به عمد به تأخیر انداختند که منجر به‌شهادت وی شد.
شهادت جانگداز این مجاهد اشرفی، یک بار دیگر رویکرد غیرمسئولانه ملل‌متحد و آمریکا را نسبت به فشارهای ضدبشری به مجاهدین در زندان لیبرتی و سکوت و بی‌عملی در برابر محاصره ظالمانه پزشکی توسط نیروهای وابسته به رژیم آخوندی در عراق را افشا می‌کند.
ننگ و نفرین بر جنایتکارانی که در حکومت عراق همزمان با جنایات اربابانشان در زندان اوین و ضرب و شتم و مجروح کردن زندانیان سیاسی و ممانعت از مداوای آنان، مجاهدان در زندان لیبرتی را تحت محاصره درمانی قرار می‌دهند
استمرار این محاصره ضدانسانی همچنین داغ ننگی بر پیشانی همه طرفهایی است که در مقابل این محاصره، ناامنی و فقدان حداقل تجهیزات ایمنی در لیبرتی سکوت می‌کنند.
مجاهد خلق محمد بابایی با 28سال سابقه مبارزاتی و عبور سرفرازانه از میدانهای رزم و پایداری، این چنین به عهد خود با خدا و خلق وفا کرد و تا لحظه آخر استوار و سرفراز ماند.
زندگی و رزم او هم‌چنان که شهادت مظلومانهاش پیام جوشان پایداری است و این پیامی است که پیروز خواهد شد.
شهادت این مجاهد قهرمان را به خانواده او و همچنین همشهریانش در قوچان تسلیت می‌گویم و برای آنان صبر و پایداری آرزو می‌کنم.
سلام بر او روزی که‌زاده شد، روزی که پای در راه مجاهدت برای رهایی خلق محبوبش گذاشت و روزی که در اوج افتخار و شرف به سوی جاودانه فروغها پرکشید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/070f5a89-9f97-4067-886f-453bb3288a83"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات