728 x 90

,زندانیان سیاسی,حمله به بند 350 اوين,

اصرار بر ارتقاء! چرا؟

-

غلامحسین اسماعیلی_رییس سازمان زندان‌ها
غلامحسین اسماعیلی_رییس سازمان زندان‌ها
می‌گویند بچه‌ای سریخچال رفته بود و از موادی که نباید دست می‌خورد استفاده کرد و قبل از این‌که مادرش سر برسد و او را در این صحنه ببیند درب یخچال را بست و محل را ترک کرد. از قضا در راهرو چشمش به مادرش افتاد در حالیکه دهانش را پاک می‌کرد، خطاب به مادر گفت: ببین من از یخچال چیزی برنداشتم ها! من چیزی نخوردم ها!

حالا هم سران قوه قضاییه رژیم یکی در میان، بعد از سرکوب زندانیان مقاوم و برکناری اسماعیلی از ریاست زندانهای رژیم، بی‌قافیه بر این طبل می‌کوبند که آگاه باشید اسماعیلی در مقام بالاتری منصوب شده است و مبادا فکر کنید که این انتصاب به سرکوب بند 350 و مقاومت جانانه زندانیان ربط دارد. خیر اصلاً خبری نبوده و...

روزنامه مردم‌سالاری 7فروردین 93: وزیر دادگستری تأکید کرد که تغییر اسماعیلی در دستگاه قضایی ارتقاء محسوب می‌شود. ... وی گفت: نمی‌توان گفت که سمت ریاست دادگستری کل استان تهران از ریاست سازمان زندانها پایین‌تر است، بلکه می‌تواند ارجح‌ هم باشد و تغییر آقای اسماعیلی ارتقاء محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایسنای رژیم 7فروردین 93: آخوند دژخیم رئیسی معاون قوه قضاییه رژیم: هر حقوقدانی می‌داند که رئیس کل دادگستری برای یک قاضی بسیار مهم‌تر است از ریاست سازمان زندانهاست... سمت جدید آقای اسماعیلی در دادگستری کل استان تهران هیچ ارتباطی با اتفاقات اخیر بند 350 زندان اوین ندارد.
معنای این اصرار که این جابه‌جایی برکناری نیست و ارتقاء است چه می‌تواند باشد جز این‌که رژیم درمانده برای این‌که صورت خود را با سیلی سرخ نگه دارد می‌خواهد عقب‌نشینی و شکستش را در برابر ایستادگی و مقاومت زندانیان با ادعای به‌اصطلاح ارتقاء اسماعیلی بپوشاند. شکست خورده‌ای که دایم فریاد می‌زند که نخیر شکست نخورده‌ام و شکر! خورده‌ای که دایم دهانش را پاک می‌کند که خیر.. نخورده‌ام. !

در کنار این هیاهو تأکید بر صلاحیتهای درخشان علمی و مدیریتی دژخیم اسماعیلی! وضعیت مضحک رژیم را در این مسأله بیشتر برملا می‌کند

معاون اول قوه قضاییه با بیان این‌که «آقای اسماعیلی در دادستانی مشهد به اتفاق دیگر همکارانشان بهترین مدیریت را در دادسرای حساس مشهد داشتند، ... از وی برای مدیریت این سازمان دعوت به‌عمل آمد و ایشان در دوره مدیریت‌شان در سازمان زندانها عملکرد موفق و درخشانی را داشته‌اند... آقای اسماعیلی به‌لحاظ صلاحیت علمی و عملی‌شان شناخته شدند».

اگر هم «مدیریت» دارد و هم «سابقه درخشان» و «عملکرد موفق» و هم «صلاحیت علمی و عملی»، پس برکناری برای چیست. بالاخره قسمت حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را؟

بن‌بست قوه قضاییه رژیم درحل و فصل این مسأله و این‌که هم مجبور به برکناری می‌شود و هم نمی‌خواهد شکست و عقب نشیینی در برابر زندانیان مقاوم را پذیرفته و برکناری را ارتقاء می‌نامد، در ارتباط تنگاتنگ با بن‌بست عمیق رژیم در همه زمینه‌هاست. وقتی رژیم ولایت‌فقیه در تمامیتش به‌دلیل بحرانهای لاعلاج به خوردن زهرتن می‌دهد، یکی از آثار این زهر در پیکر رژیم، همین بندبازیهای آخوندی است که در واقعه بند 350 زندان اوین، شاهد آن بودیم. سرنوشت این نوع بند بازی آخوندی نهایتاً سرنگون شدن از آن است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d74bb6a2-3ab6-41c4-a165-7bf0d7665e15"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات