728 x 90

حمله به بند 350 اوين,زندانیان سیاسی,

درماندگی و سناریو سازی آخوندی علیه مقاومت و زندانیان اوین

-

سناریو سازی آخوندی علیه مقاومت و زندانیان اوین
سناریو سازی آخوندی علیه مقاومت و زندانیان اوین
تلویزیون شبکه دو رژیم 3اردیبهشت93:
چند روز بعد از جنجال رسانه‌های ضدانقلاب درباره اتفاقات روز پنجشنبه بند 350 اوین حالا به‌نظر می‌رسه، مرحله دوم این سناریو کلید خورده.
سخنگوی کاترین اشتون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفته، اشتون قصد داره گزارشهای مربوط به اوین را بعد از جمع‌آوری به اتحادیه اروپا بده
پشت‌بند اشتون مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین هم بابت بند 350 اوین بیانیه داده و از غربیها خواسته اقداماتشون علیه ایران را هم‌چنان ادامه بدند. درباره اتفاقات روز پنجشنبه بند 350 اوین برخلاف تبلیغات رسانه‌ها و محافل ضدانقلاب زندانیان این بند که چندین موبایل و... . برای ارتباط با گروهکها و شبکه‌های تلویزیونی ضدانقلاب پنهان کرده بودند برای جلوگیری از بازرسی بند با مأموران درگیر شده و سعی در ایجاد آشوب داشتند که با هوشیاری مأموران به هدفشون نرسیدند.
در این تصویر هم مشهود است افراد زندانی که شیشه درب را شکستند به‌رغم هشدارهای مأموران برای جلوگیری از جراحات بر اثر برخورد دستهایشان با شیشه خورده‌ها کماکان اقدام به تشنج می‌کنند.
و یا در این تصویر که یکی از مجرمین خورده شیشه‌ها به‌سمت مأموران پرتاب می‌کند.
رئیس سازمان زندانها: زندانیها را آوردیم با اینها ملاقات کردند ملاقات هم به جای کابینی آمدیم ملاقات حضوری دادیم که نکند خوب پشت شیشه بود ما اینطرف شیشه بودیم ولی ما مطمئنیم که دست از دروغ گویی برنمی‌دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66ed8dc8-82d4-4056-bb56-18157ddef1fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات