728 x 90

گردهمايي جوامع جوانان در پاريس,

سروش ابوطالبی: «این خوشبختی را داشتم که با مقاومت ایران و مجاهدین خلق آشنا شوم»

-

سروش ابوطالبی
سروش ابوطالبی
خانم رئیس‌جمهور. اسم من سروش است. من دانشجوی علوم سیاسی در بروکسل هستم. پدرم زندانی سیاسی سابق است که چهار سال از دوران جوانیش را در زندانهای ملاها گذراند. در هشت سالگی ایران را به همراه خانواده‌ام ترک کردم. بنابراین در یک محیط آزاد بزرگ شدم. در زمانهای آزادم تمام تلاشم را می‌کنم که به مقاومت کمک کنم. تلاش می‌کنم ماکزیمم تلاشم را برای آزادی در ایران به کار ببندم. من این خوشبختی را داشتم که با مقاومت ایران و مجاهدین خلق آشنا شوم. با آنها علیه رژیم ملاها فعالیت می‌کنم از طریق شرکت در تظاهرات، فعالیت اینترنتی، افشای مأموران ملاها، مبارزه با سانسور رژیم و آگاه‌سازی مردم در داخل کشور و همچنین با کمک مالی به مقاومت. این یک کار مهم است چرا که به ما اجازه می‌دهد و تضمین می‌کند که یک مقاومت و جنبش مستقل و البته محبوب داشته باشیم. در ایران، هیچ کدام از آزادیهای فردی مورد احترام قرار نمی‌گیرند. از آغاز حکومت، این رژیم دانشجویان را به‌عنوان دشمنان خود محسوب می‌کند. ولی نبرد ادامه دارد و ما شاهد آن هستیم. ایرانیان از هر فرصت برای اعتراض علیه رژیم استفاده می‌کنند. جشنهای سال نو، برنامه‌های ورزش و حتی مراسم تشییع پیکرهای شهدای راه آزادی. تمام این کارها را با ریسک زیاد انجام می‌دهند. ما که در این جا آزاد و با دستان باز زندگی می‌کنیم، این وظیفه ماست برای کسانی که تحت سرکوب زندگی می‌کنند مبارزه کنیم. این وظیفه ماست که رژیم ملاها را سرنگون کنیم. همان‌طور که رئیس‌جمهورمان به حق گفت، می‌توان و باید.
بله خواهر مریم ما می‌گوییم هیهات مناالذله و می‌توان و باید رژیم خمینی را سرنگون کرد.
تغییر رژیم خودبخود صورت نخواهد گرفت. ما با مرکز تروریسم بین‌المللی روبه‌رو هستیم. ولی ما این شانس بسیار بزرگ برخورداری از این مقاومت سازمان‌یافته را داریم که حاضر به فداکاری است و از ابتلائات عبور کرده است. قهرمانان کمپ لیبرتی که برای آزادی می‌جنگند، الگو و امید مردم ایران هستند. به همین خاطر است که رژیم ملاها از آنها به‌شدت می‌ترسد. می خواستم یادآوری کنم امروز 220روز است که 7 گروگان اشرفی توسط نیروهای عراقی ربوده شده‌اند و 220روز است که هیچ اقدام عملی از طرف ایالات متحده و سازمان ملل صورت نگرفته است. ما، انجمن جوانان ایرانی دموکرات در بلژیک، وظیفه خود می‌دانیم که هر کاری از عهده‌مان برمی‌آید، انجام دهیم تا این سیاست غلط مماشات جامعه بین‌المللی با رژیم ملاها را تغییر دهیم. این را وظیفه خود می‌دانیم که برای آزادی و حفاظت از حقوق ساکنان لیبرتی بجنگیم. هم‌اکنون می‌خواهم خطاب به جوانان در داخل ایران صحبت کنم. بدانید که شما تنها نیستید. افرادی این جا هستند که برای شما می‌جنگند و حاضرند همه چیز را رها کنند تا همه چیز را برای شما به دست بیاورند.
بله خواهران و برادران در داخل کشور، جوانان، بدانید که تنها نیستید. بدانید که مجاهدینی هستند که دارند همه چیز خودشان را فدا می‌کنند برای شما که همه چیز را برای شما بیاورند در ایران. مرسی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84f28bd6-c1ad-4195-bb50-e6cd3bfa88a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات