728 x 90

سوريه,

پیشروی ارتش آزادی سوریه در حلب و هلاکت ۲۵تن از مزدوران اسد

-

 -
-
رزمندگان ارتش آزادی در حلب بعد از تهاجمات سنگین پیشروی چشمگیری داشتند و توانستند 25تن از مزدوران را به هلاکت رسانده و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کنند.

تلویزیون العربیه:
ارتش آزادی بر انبارهای مهمات دشمن کنترل پیدا کرد و دهها تن از نیروهای اسد و مزدوران رژیم ایران و حزب‌الله را به هلاکت رساند.

در جبهه شمالی با پیشروی رزمندگان به سمت مواضع نیروهای اسد در برخی محله‌های حلب، دشمن متحمل خسارتهای زیادی شد.

محله الزهراء شاهد درگیریهای سختی بین ارتش آزادی و نیروهای اسد در نزدیکی مقر اطلاعات هوایی و گردان توپخانه بود. رزمندگان توانستند به ساختمانهایی که به این مناطق مشرف بودند کنترل پیدا کنند.

منابع اپوزیسیون از هلاکت 25 مزدور اسد و حزب‌الله در جریان این درگیریها خبر دادند. رزمندگان در جریان این نبرد به سمت منطقه الزهراء پیشروی کردند و محله راموسه که اهمیت استراتژیک دارد را به کنترل کامل خود درآوردند. به این ترتیب ارتش آزادی مسیر کمک‌رسانی به نیروهای اسد در داخل شهر را قطع کرد. در نتیجه این پیشروی نیروهای اسد به سمت دوار غردبا عقب‌نشینی کردند و باقی مانده شهروندان را بیرون راندند و منازل آنها را به محل استقرار نظامی تبدیل کردند. در مقابل، نیروهای اسد برای مقابله با تهاجمات ارتش آزادی محله‌های انصار شرقی و مساکن حنانو و میسر را با توپخانه و بشکه‌های انفجاری بمباران کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eac526f3-ca7c-4c83-a1b5-774284343b0e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات