728 x 90

اينترنت,

عواقب عدم پشتیبانی ماکروسافت از سیستم عامل اکس پی

-

 -
-
کاربران سیستم عامل اکس پی XP باید نگران باشند.
شرکت ماکروسافت پشتیبانی از کاربران سیستم عامل ”اکس پی“ (XP) را متوقف کرده است. به گفته متخصصان این تصمیم‌گیری می‌تواند از مدارک کاربران کامپیوتر گرفته تا هویت افراد و فعالیت شرکتها را در معرض هک کردن قرار بدهد. کمی بیش از یک چهارم کاربران و شرکتها هنوز از سیستم ”اکس پی“ استفاده می‌کنند. از این به بعد شرکت ماکروسافت به پیشرفتهای امنیتی و کمکهای فنی اینترنتی خود در مورد این سیستم عامل پایان خواهد داد.

این موضوع همچنین می‌تواند بر روی بانکها تأثیر بگذارد. چون 95 درصد از هزینه‌های جاری هنوز از سیستم ”اکس پی“ استفاده می‌کنند. ولی موضوع کلیدی این است که ماکروسافت در سال 2007 در مورد این تغییر هشدار داده بود.
 

همچنین این اولین باری است که یک کاربر نمی‌تواند سیستم عامل خود را بروز کند، بلکه باید کل برنامه خود را تغییر بدهد و باید تمامی تنظیمات را دوباره از نو انجام بدهد. این در حالی است که دولت انگلیسی 5 میلیون پوند به ماکروسافت داده است تا برای چند سال آینده از این برنامه حمایت کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4778331a-029a-4556-8086-bfb17cdd8e93"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات