728 x 90

-

کاهش بیمه قربانیان آتش‌سوزی مدرسه شین آباد به علت دختر بودن

-

یکی از دختران قربانی آتش سوزی مدرسه شین آباد
یکی از دختران قربانی آتش سوزی مدرسه شین آباد
رژیم آخوندی از دادن خسارت کامل به خانواده‌های قربانیان آتش‌سوزی در دبستان شین آباد به این علت که آنها دختر هستند سرباز می‌زند.
پدر یکی از دانش‌آموزان آسیب دیده گفت: ”بیمه باید مبلغ 345میلیون تومان به‌عنوان دیه به فرزندم بدهد اما به ما اعلام شده دیه 136میلیون تومان است“.
خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر درباره علت این کاهش گفت: ”دیه کامل با توجه به این‌که این دانش‌آموزان دختر هستند، به آنها تعلق نمی‌گیرد“.

در 15آذر سال91 بر اثر انفجار بخاری فرسوده در کلاسی غیراستاندارد، 30 دانش‌آموز دختر دبستان شین آباد شهرستان پیرانشهر در آذربایجان شرقی در آتش سوختند. کارگزاران غارتگر رژیم آخوندی نه تنها حاضر نشدند قربانیان را به مرکز سوختگی تهران یا خارج کشور اعزام کنند؛ بلکه حتی قبل از پایان دورهٴ درمانی آنها را از بیمارستان اصفهان اخراج کردند که بر اثر آن دو نفر از دانش‌آموزان معصوم درگذشتند و 3تن دیگر انگشتانشان قطع شد. از آن هنگام تا کنون رژیم آخوندی به انواع بهانه‌ها از رسیدگی به این دانش‌آموزان سرباز می‌زند و بار سنگین هزینه‌های درمان این کودکان معصوم به خانواده‌های آنها تحمیل شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7be50f4b-83a2-480f-8bc1-5c50c7070579"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات