728 x 90

قطعنامه93 پارلمان اروپا,

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس رژیم ایران: قطعنامه پارلمان اروپا یعنی اعلام جنگ

-

نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع
نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع
نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع برآشفتگی حکومت آخوندی را از قطعنامه پارلمان اروپا نشان داد و آن را اعلام جنگ نامید. وی گفت: «مجلس اولاً از این بخشها به هیچ عنوان نمی‌تواند بگذرد و حتماً برخورد قاطع خواهد کرد. از سوی دیگه دولت باید یک برخورد انقلابی داشته باشه، این قطعنامه یعنی جنگ علیه ملت ما، آشوب و فتنه علیه ملت ما، دولت باید او مواضع انقلابی و اصولی ملت ایران در مقابل اینها اعلام بکنه. … اعتقاد شخصی دارم که وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلوماسی باید سفرای این کشورها را احضار بکنه به سفارتخانه و اخطار به آنها بده و اعلام بکنه اگر این قطعنامه ملغی نشه ما تصمیم دیگری در مورد اتحادیه اروپا خواهیم گرفت».

نقوی حسینی درباره تأثیر این قطعنامه بر مذاکرات هسته‌یی و زهرخوران اتمی رژیم گفت:
«ای کاش هیأت دیپلوماتیک ما بلافاصله بعد از این قطعنامه مذاکرات را ترک می‌کرد. برای این‌که اینها با این موضع‌گیریها و اعلام تصویب این نوع قطعنامه‌ها نشان می‌دهد که بنا ندارند مسائل هسته‌یی ما به نتیجه برسه، و مسائل مذاکرات ما هم به نتیجه برسه. اینها بنا دارند یک روند جدیدی را علیه ملت ما دنبال کنند. و اگر تیم دیپلوماسی ما مذاکرات را ترک می‌کرد برخورد انقلابی کرده بود و ادامه نمی‌داد اینها این نوع قطعنامه‌ها را صادر می‌کنند تا زمینه‌ساز طرح مسائل غیرهسته‌یی در روابط ایران و غرب باشند و بخواهند مسائل دیگر و هدفهای دیگری رو دنبال بکنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b14556a0-4d90-4eea-9651-fc955a294942"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات