728 x 90

انتخابات عراق,

مدیر کمیساریای انتخابات دیالی عراق: کشتار مردم بهرز دیالی توسط نیروهای سوات مالکی صورت گرفت

-

کمیساریای عالی انتخابات عراق
کمیساریای عالی انتخابات عراق
تلویزیون التغییر افشاگری عامر لطیف ال یحیی مدیر کمیساریای انتخابات دیالی درباره کشتار مردم بهرز توسط نیروهای مالکی را در نشستی که در آن تعدادی از فرماندهان امنیتی دیالی شرکت داشتند پخش کرد که وی گفت: آنچه در بهرز رخ داد یک کشتار بود. طی این کشتار صورت 35 شهروند بی‌دفاع از پیرمرد 88ساله تا کودک 12ساله کشته شدند. این کشتار در منطقه‌یی رخ داد که پای داعش به آنجا نرسیده است. منطقه ما تنها دو خیابان دارد ولی 12نفر در آنجا کشته شدند. خودم من چیزی نمانده بود جزو قربانیان باشم. با نیروهای امنیتی تماس می‌گرفتم ولی کسی جواب نمی‌داد، نیروهای امنیتی بشنوند، همه بودند از سپهبد عبدالامیر الزیدی تا جمیل تا سرهنگ علی تا بقیه به همه زنگ زدم ولی کسی جواب نداد. برخی جواب نمی‌دادند و برخی تلفن هایشان را بسته بودند. نیروهای سوات مرا از خانه‌ام بیرون آوردند علی طه که یکی از نیروهای سوات است مرا بیرون آورد او مرا می‌شناخت. هیچ داعشی وارد این منطقه نشده‌اند بلکه نیروهای سوات وارد این منطقه شده‌اند و12نفر بی‌دفاع را کشتند که حتی یک چاقو هم نداشتند.

وی افزود: مساجد ویران شد. خانه‌ها ویران شد، این کشتار توسط نیروهای سوات انجام شد که همه هم شاهد صحنه‌هایش بودند، در مقابل همه این فرماندهان که این‌جا هستند می‌توانم اثبات کنم، من آمادگی دارم که حرفم را اثبات کنم و بعد مرا دستگیر کنید. من آنها را می‌شناسم. طرح موضوع داعش یک فیلم و نمایش است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/327ccf35-d0f9-45ae-9330-2c9ef9a0ac3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات