728 x 90

مسائل اجتماعي ايران,

فغان حکومت آخوندی از نقش مجاهدین در افشای جنایات رژیم

-

اجلاس شورای حقوق بشر
اجلاس شورای حقوق بشر
با وجود تلاشهای مذبوحانه رژیم برای جلوگیری از محکومیت نقض حقوق‌بشر در ایران شورای حقوق‌بشر سازمان ملل‌متحد قطعنامه‌یی علیه وضعیت حقوق‌بشر در ایران به تصویب رساند و مأموریت گزارشگر ویژه سازمان ملل، برای نقض حقوق‌بشر در ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرد.
در قطعنامه شورای حقوق‌بشر سازمان ملل متحد، بار دیگر از رژیم ایران خواسته شده است با گزارشگر ویژه سازمان ملل همکاری کند و به او اجازه سفر به ایران را بدهد.
نماینده رژیم در دفتر سازمان ملل‌متحد در ژنو تصویب قطعنامه و تمدید مأموریت گزارشگر ویژه را برای رژیم آخوندی خطرناک دانست و گفت ”طراحان این پیش‌نویس در اندیشه پیشبرد دستورکار سیاسی خود بوده و از ذهنیت دوران گذشته برخوردارند. وی، این اقدام را روندی خطرناک و نگران‌کننده دانست“.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس رژیم بار دیگر از نقش مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق در افشای جنایات رژیم آخوندی در مجامع بین‌المللی خصوصاً در شورای حقوق‌بشر سازمان ملل‌متحد آه وفغان سرداد
نقوی حسینی گفت: ”احمد شهید گزارشهای کذب خود را بر اساس اطلاعات موساد و همچنین مجاهدین تهیه می‌کند. این گزارشگر نه تنها علیه ایران گزارشهای کذبی تهیه می‌کند بلکه آن را در شبکه‌های مختلف و کنفرانس‌ها مورد تحلیل قرار می‌دهد تا رضایت مجاهدین را فراهم کند“.
پیش از این نیز زمانی که گزارش احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل‌متحد در امور حقوق‌بشر در ایران منتشر شد، مقامهای هرسه قوه رژیم به صحنه آمدند و سوزوگداز کردند که گزارش احمد شهید بر اساس اطلاعات سازمان مجاهدین خلق ایران تهیه شده است.
در همان زمان تلویزیون رژیم گزارش احمد شهید را متأثر از ادبیات سازمان مجاهدین و تلویزیون مجاهدین دانست و گفت: ”ادبیات همیشگی این گزارشها که دیگر حتی لازم نیست از رو خوانده شود. ادبیاتی که برای همگان محرز شده که عیناً کلمات و عبارات سخنگوهای تلویزیونهای مجاهدین است... و هزینه‌های بیان آنها پرداخته می‌شود تا عیناً بیانیه‌های مجاهدین خوانده و صادرشود“.
مهرداد بذرپاش یکی از نمایندگان باند خامنه‌ای در مجلس از فعالیت مقاومت ایران تحت عنوان براندازی ابراز نگرانی نمود و گفت: ”در موضوع حقوق‌بشر برای طرف ایرانی در درجه اول تعطیلی بسیاری از احکام اسلام است و در درجه بعد تطهیر مجاهدین و براندازان است“.
نماینده مجلس رژیم از ماکو از این گزیده شده بود که چرا سازمانهای حقوق‌بشری مانند نظام آخوندی برای مجاهدین و اعضای مقاومت ایران بساط دار و درفش پهن نمی‌کنند و آنان را بدار مجازات نمی‌سپارند: ”آزاد اندیشان و حق‌طلبان دنیا این حرکت ناشایست را سوء‌استفاده دیپلوماتیک می‌خوانند و ملت ایران نیز این را می‌دانند که مخالفان نظام و مجاهدین چه خیانتها کرده‌اند و امروز نیز آزادانه می‌گردند و مدافعان حقوق‌بشر هیچ بازخواستی از آنها به‌عمل نمی‌آورند چرا که این افراد در دامن همین به ظاهر مدافعان حقوق‌بشر پرورش یافته‌اند“.
دهقان یکی دیگر از نمایندگان مجلس ارتجاع گزارش احمد شهید را متأثر از حرفها و مواضع مجاهدین دانست: ”وقتی من گزارشات حقوق‌بشر احمد شهید را می‌خواندم دقیقاً به این پی می‌بردم تلاش اصلی این است که این مخالفان را بهشون جان بدند، اینها خارجه نشینند همان خارجه نشینها، در خارج رفته مصاحبه کرده حالا از مجاهدین یا یکسری روزنامه‌نگارانی که متأسفانه در آن زمان پایگاه دشمن بودند با اینها رفته مصاحبه کرده در خارج کشور“
واکنش جنون‌آمیز رژیم آخوندی و کارگزاران آن نسبت به نقش مقاومت در افشای جنایات آخوندی قابل فهم است، چرا که مقاومت ایران در زمینه مسائل داخلی و بین‌المللی، تنها هماورد این رژیم است.
عمله و اکره نظام ولایت‌فقیه به‌رغم شعور ناقصشان این واقعیت را به خوبی درک کرده‌اند که تمامی مصائبی که در زمینه انزوای بین‌المللی، افشای جنایات آنان و... بر سر رژیم می‌آید، ناشی از فعالیت این مقاومت است. مقاومتی که خستگی‌ناپذیر در راستای سرنگونی این نظام جهنمی تلاش می‌کند و تشت رسوایی رژیم آخوندی را از بام جهان به زیر می‌اندازد. هراس رژیم همواره از مقاومت ایران و فعالیتهای مجاهدین بوده و هست.
کارگزاران این رژیم بیش از هرکس دیگر می‌فهمند که این مقاومت منشأ اصلی افشا جنایات رژیم و رسوایی سیاستهای تروریستی آن است و بی‌دلیل نیست که هر مشکلی که برای نظام آخوندی پیش می‌آید کارگزاران نظام آن را به مقاومت نسبت می‌دهند که البته در این زمینه بیراهه نمی‌روند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b9d5b091-35db-4850-9993-4c0d53606850"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات