728 x 90

هراس از قيام,تشديد اقدامات سركوبگرانه,

آخوند خاتمی: کاری کنید که مرتکبان احساس ناامنی کنند!

-

آخوند احمد خاتمی خطیب جمعه بازار تهران
آخوند احمد خاتمی خطیب جمعه بازار تهران
آخوند احمد خاتمی نمایندهٴ ولی‌فقیه در نمایش جمعهٴ امروز (8فروردین) تهران، بخش عمده‌ای از خطبهٴ خود را به سوز و گداز و عربده‌کشی در قبال کیفر یافتن یکی از بسیجی‌های رژیم به دست جوانان به جان آمده اختصاص داد.

تیغکش خامنه‌ای که از بسیجی به هلاکت رسیده تحت عنوان «طلبه آمر به معروف و ناهی از منکر» یاد می‌کرد، با اذعان به شکست نقشه و ترفند سرکوبگرانهٴ رژیم تحت عنوان دجالگرانهٴ «امر به معروف و نهی از منکر» خطاب به سردمداران رژیم گفت: «چون می‌دانم بی‌اثر است رویش تأکید نمی‌کنم، امام فرمود ما وزارت امر بمعروف و نهی از منکر تشکیل می‌دهیم ما می‌گوییم این پیشکش! اما سه قوه دنبال یک راه کاری باشند که دیگر ما شاهد این فجایع نباشیم».

آخوند خاتمی با اذعان به‌جرأت یافتن بیش از پیش مردم و جوانان و روحیه‌باختگی نیروهای سرکوبگر رژیم، قوه قضاییه را به تشکیل دادگاههای ویژه و گماشتن قسی‌القلب‌ترین دژخیمان تحت عنوان قاضی برای صدور احکام اعدام فراخواند. وی که مردم و جوانان به جان آمده را «مرتکبان منکر» و عوامل سرکوبگر رژیم را «آمران و ناهیان» می‌نامید، خطاب به سردمداران قضاییه رژیم گفت: «طوری عمل کنید که مرتکبان منکر احساس کنند فضا برای آنها امن نیست و آمران و ناهیان در امان باشند».

آخوند خاتمی در قسمت دیگری از سخنان خود در نمایش جمعهٴ تهران، از این‌که مردم با بی‌اعتنایی به روز 12فروردین روز جمهوری اسلامی، روز 13فروردین را به‌عنوان سیزده بدر جشن می‌گیرند، سوز و گداز کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb65f3f8-18d8-4e07-ac19-168fdeb93f7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات