728 x 90

اقدامات سركوبگرانه مالكى,

هشدار شخصیتهای عراقی نسبت به کشتار جمعی مردم دیالی توسط نیروهای مالکی

-

نقشه دیالی
نقشه دیالی
تلویزیون التغییر گزارش داد نظامیان مالکی در بخش بهرز با بهانه پاکسازی تروریستها24نفر از شهروندان را به قتل رساندند این نیروها شبه‌نظامیان جنایت‌کار را نیز همراه خود داشتند

شیخ احمد سعید (سخنگوی تظاهرات دیالی) عراق گفت: فرماندهی امنیتی اعلام کرد که نیروهای مسلح از شهر خارج شده‌اند و بهرز امن است و از مردم خواستند که به خانه‌هایشان برگردند ولی وقتی که مردم به خانه‌هایشان برگشتند گرفتار شبه‌نظامیان شدند که مدارس و مساجد را منفجر کرده و به آتش کشیدند و 15تن از جوانان و سالخوردگان را به قتل رساندند. حقیقت این است که آن چه در دیالی به‌وقوع می‌پیوندد کشتار جمعی سنیهاست.

طه حمدون سخنگوی جنبش مردمی عراق اعلام کرد: امروز شبه‌نظامیان در مقابل چشم نیروهای امنیتی دست به کشتاری می‌زنند که… لکه ننگی بر پیشانی بشریت است.

ایمان عبدالکریم روزنامه‌نگار از استان دیالی گفت: جامعه جهانی باید بداند که استان دیالی بمعنی کامل کلمه شاهد کشتار جمعی است. به شبه‌نظامیان طائفه‌گرا همه گونه آزادی عمل و دست باز در سراسر استان دیالی داده شده است… بدانید که این نظامیان و شبه‌نظامیان وابسته به نوری مالکی هستند شامل نیروهای سوات و ارتش تحت‌امر مالکی و شبه‌نظامیان عصائب که این جنایات را انجام می‌دهند و نه نیروی مردمی ارتش عراق و همه اینها به‌طور مشخص از سوی دفتر نخست‌وزیر اداره می‌شوند و بر اساس طرح و برنامه‌هایی که از آن سوی مرزها می‌آید عمل می‌کنند. وی افزود: هیچ راه‌حلی بجز دفاع از خود وجود ندارد و مردم دیالی بایستی خودشان از خودشان حفاظت کنند و به هیچ طرفی چشم امیدی ندوزند و به هیچ ابتکار عملی اعتماد نکند چرا که همه این ابتکارات تنها جوهری بر روی کاغذ است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3ed240d-ec1c-4071-b6b2-a7ff40092027"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات