728 x 90

مسائل اجتماعي ايران,

هلاکت یک آخوند گشت سرکوبگر و آه و فغان رژیم

-

گشتهای امر به معروف و نهی از منکر - آرشيو
گشتهای امر به معروف و نهی از منکر - آرشيو
یکی از آخوندهای رژیم که تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر درگشت سرکوبگر رژیم موسوم به امر به معروف و نهی از منکر25تیر 90 برای جوانان مزاحمت ایجاد کرده و در اثر اعتراض و گوشمالی جوانان کتک خورده و مجروح شده بو‌د، سقط شد.
رژیم برای تشییع جسد او سنگ‌تمام گذاشت و به گفته سایت واحد مرکزی خبر رژیم، جمع کثیری از مقامات رژیم از جمله نایب‌رئیس مجلس، برخی نمایندگان مجلس، برخی مسئولات لشکری و کشوری درمراسم خاکسپاری جسد او شرکت کردند و امام جمعه نمره موقت تهران آخوند کاظم صدیقی نیز بر جنازه او به‌اصطلاح نمازخواند.
از آنجا که رژیم با فرستادن مقاماتش درمراسم تشیع جسد این آخوند سنگ‌تمام گذاشت، به نظر می‌رسد که این فرد از نیروهای مؤثر سرکوب بوده که این چنین رژیم را به سوز و گداز انداخته است.
سوز و گداز رژیم به تشییع جسد و گرفتن مراسم ختم برای این آخوند جنایتکار و سرکوبگر ختم نشد، بلکه دو نفر از عوامل رژیم و رئیس قوه قضاییه رژیم نیز به صحنه آمدند و در رثای این آخوند سقط شده مرثیه سرایی کردند.
پاسدار حسین شریعتمداری تیغ کش سیاسی و مطبوعاتی ولی‌فقیه و یکی از سرباندهای چماقداران در گفتگو با خبرگزاری سپاه (فارس) به نفرت مردم از این آخوند سقط شده اشاره کرد تا حدی که حتی مراکز درمانی نیز حاضر به مداوای جسد مجروح او نشده‌اند.
پاسدار شریعتمداری به خبرگزاری سپاه گفت: ”در بحث شهادت این عزیز بزرگوار چند نکته باید مد نظر قرار بگیرد نکته اول عدم پذیرش این عزیز بزرگوار از سوی برخی مراکز درمانی بود“
شریعتمداری به فضای ضدیت و نفرت مردم با رژیم و به‌اصطلاح آمران معروف و ناهیان از منکر آن اعتراف کرد و در تشریح فضای جامعه نسبت به عوامل سرکوبگر رژیم گفت: ”نباید فضا به‌گونه‌یی باشد که یک مجری امر به معروف و نهی از منکر این‌گونه از سوی اراذل مورد حمله قرار بگیرد و چنین اتفاقی روی دهد“.
سرچماقدار خامنه‌ای برای زمینه‌سازی مجازات و اعدام جوانانی که با نیروهای سرکوبگر رژیم از جمله کسانی که با آمران به معروف و ناهیان از منکر رژیم در گیرمی شوند و آنان را گوشمالی می‌دهند، به مجلس رژیم توصیه کرد: ”مجلس باید اصل هشتم قانون اساسی را که مربوط به امر به معروف و نهی از منکر است و باید برای آن قانون وضع کند و قانون دقیقی برای آن تنظیم شود“.
شریعتمداری راه‌حل اعدام و مجازات جوانانی که با نیروهای مزدور درگیرمی شوند را سپردن این جوانان به دست قاضیان شقی و جنایتکاری دانست که به خوبی با قوانین سرکوب رژیم آخوندی اشراف دارند. شریعتمداری در این زمینه گفت: ”موضوع نباید به دست برخی قضات که به جوانب مختلف موضوع آگاه نیستند بیفتد و باید این‌گونه مسائل در دست قضات ویژه‌یی که آشنا به این‌گونه مسائل هستند تمرکز پیدا کند“.
احمد توکلی نماینده مجلس رژیم نیز نسبت به هلاکت آخوند جانی خلیلی سوز و گداز کرد و ضمن ابراز وحشت از بروز چنین اتفاقاتی برای مزدوران سرکوبگر رژیم در آینده، به خبرگزاری فارس گفت: ”بسیاری از مشکلات این‌چنینی دلایل فرهنگی دارد که باید به آن رسیدگی شود. اگر در جامعه‌ای قبح کارهای زشت ریخته شود و برخوردی با این مسأله صورت نگیرد ما شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود“.
ورود تیغ کش و سرچماقدار خامنه‌ای و یک نماینده مجلس رژیم به این موضوع و خط ونشان کشیدن آنان برای جوانان و مردمی که مزدوران رژیم را به سزای اعمال ضدبشریشان می‌رسانند، از یک جنبه ترس و وحشت رژیم را از تکرار چنین اتفاقاتی برای عوامل سرکوبگر نشان می‌دهد، و از طرف دیگر بستر سازی برای بگیر و به بند هر چه بیشتر جوانان معترض و زمینه‌سازی برای اعدام جوانان است.
آخوند صادق لاریجانی سردژخیم قضاییه رژیم نیزدر جلسه 6فروردین قوه قضاییه رژیم در مورد گوشمالی شدن نیروهای رژیم توسط مردم، همه دستگاهها از جمله قوه قضاییه را موظف کرد با جوانان و مردمی که با نیروهای رژیم و ضابطین امر به معروف آن درگیرمی شوند با قاطعیت برخورد کنند.
آخوند لاریجانی تأکید کرد اشد مجازات برای عاملان چنین حوادثی از سوی قوه قضاییه باید در نظر گرفته شود و خلأهای قانونی مربوط به برخورد با چنین حوادثی باید رفع شود.
رئیس قوه قضاییه رژیم دادستانها و ضابطان قضایی رژیم در سراسر کشور را به برخورد جدی و قانونی با ضاربان آمران به معروف و ناهیان از منکر و جلوگیری از تکرار چنین حوادثی موظف کرد.
همان‌طور که تا کنون جوانان و مردم نشان داده‌اند، طبعاً مردم وقعی به این تهدیدات و تمهیدات سرکوبگرانه آخوندی نمی‌دهند، از این پس نیز مانند گذشته در صحنه حساب مزدوران رژیم را کف دستشان می‌گذارند، هم‌چنان که در سال گذشته در چندین مورد حساب زنان و مردان به‌اصطلاح آمر به معروف و ناهی از منکر رژیم را کف دستشان گذاشتند که بعضی از موارد آن به شرح زیراست:
20اسفند 92 جمعی از مردم منطقهٴ کن تهران یک مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی را به‌دلیل اذیت و آزار مردم گوشمالی دادند. بنا‌ به گزارشهای دریافتی این مأمور سرکوبگر در تردد با خودروی خود در محله کن با سوء‌استفاده از موقعیتش قوانین راهنمایی را رعایت نکرده، با نور بالا حرکت می‌کند و برای عبور سایر خودروها مزاحمت ایجاد می‌کرد.
22بهمن 92 به‌دنبال جمع کردن خودروهای پارک شده در منطقه شاهی قائمشهر، اهالی منطقه که از این اقدام خشمگین شده بودند، رئیس راهنمایی و رانندگی این منطقه را به‌شدت گوشمالی دادند.
21 دی92 یک جوان خشمگین در مرند آخوند اکبر مرندی رئیس دفتر سابق امام جمعه رژیم در این شهر را به‌شدت گوشمالی داد طوری که وی در بیمارستان بستری گردید.
13 دی 92 ایست بازرسی در انتهای خیابان جنت آباد شاهد درگیری بین سرنشینان یک خودرو که آنها را به بهانه «بدحجابی» متوقف کرده و قصد دستگیری آنها را داشتند.
سرنشینان خودرو با مأمور انتظامی درگیر شده و گوشمالی دادند.
10بهمن 92 دو مأمور گشت ارشاد در متروی نبرد در خیابان نبرد تهران به‌دلیل آخوند‌ساخته بدحجابی قصد دستگیری خانم جوانی را داشتند و قصد داشتند به‌زور او را به داخل خودرو بکشانند. اما جوانانی که شاهد این عمل وحشیانه بودند، وارد صحنه شدند و با مأموران سرکوبگر رژیم درگیر شدند. جوانان ضمن گوشمالی دادن مأموران سرکوب رژیم خودرو آنان را تخریب کردند.
14آبان 92در میدان پونک تهران، یکی از دختران معاویه توسط یک زن هموطن به‌شدت گوشمالی داده شد و روانه بیمارستان گردید. دختر معاویه به بهانه آخوند‌ساخته بدحجابی قصد اذیت و آزار این هموطن را داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d21ac72b-c40d-4277-95a2-9219cdf7247f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات