728 x 90

-

محکومیت قتل سردبیر رادیو عراق آزاد

-

تشیع جنازه خبرنگار محمد بدیوی
تشیع جنازه خبرنگار محمد بدیوی
به گزارش تلویزیون الحره جمعیت دفاع از روزنامه‌نگاران طی بیانیه‌یی قتل محمد بدیوی سردبیر رادیو عراق آزاد را محکوم کرد و خواستار اتخاذ اقدامات و تعیین طرحهایی برای تضمین سلامتی روزنامه‌نگاران و مبارزه با کسانی شد که روزنامه‌نگاران را هدف قرار می‌دهند و از مجازات فرار می‌کنند.

الحره گفت: این جمعیت با اشاره به سرکوب روزنامه‌نگاران، دفتر مالکی و وزارتخانه‌های دفاع و کشور را مسئول استمرار دستگیری روزنامه‌نگاران بدون حکم قضایی و مجبور کردن آنان به امضای تعهدات مکتوب به عدم پوشش دادن اخبار بدون کسب موافقت امنیتی دانست».

- بهاء الاعرجی نماینده پارلمان عراق از فراکسیون الاحرار طی بیانیه‌یی شگفتی خود را از واکنش برخی مسئولان که تلاش می‌کنند روی موج نارضایتی و خشم در همبستگی با ترور محمد البدیوی الشمری سوار شوند، ابراز داشت.

رژ نوری شاویس، معاون نخست‌وزیر عراق طی بیانیه‌یی حادثه قتل محمد بدیوی الشمری را محکوم کرد… وی طی بیانیه‌یی نسبت به سوء‌استفاده از این حادثه برای اهداف سیاسی و انتخاباتی هشدار داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23aedc1e-1d82-4457-b91d-348940e1c3c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات