728 x 90

سوريه,

تصرف بزرگترین پایگاههای رژیم اسد در شهر درعا توسط رزمندگان سوریه

-

رزمندگان ارتش آزادی سوریه
رزمندگان ارتش آزادی سوریه
رزمندگان ارتش آزادی سوری بعد از این‌که زندان مرکزی درعا را تصرف کردند، دو موضع دیگر را به تصرف خود درآوردند موضع سیلوهای گندم و موضع قصاد که در شرق شهر درعا قرار دارند به دست رزمندگان افتاد. این منطقه یکی از بزرگترین پادگانهای رژیم در شرق درعا به حساب می‌آمد.

به گزارش تلویزیون الجزیره بعد از دو ماه که مواضع سیلو های گندم و قصاد واقع در شهر درعا توسط رزمندگان محاصره شده بود عملیات تصرف این دو موضع با آتشباری سنگین رزمندگان شروع شد. پس از آتشباری نبردهای سنگینی در منطقه شروع شد. رژیم اسد بارها با فرستادن نیروهای تقویتی از اداره اطلاعات هوایی شهر درعا تلاش کرد که از سقوط این دو موضع جلوگیری کند ولی رزمندگان در اطراف اردوگاه درعا و شهرک نعیمیه با آنها به نبرد پرداختند و مانع پیشروی آنها شدند.

بدین ترتیب سقوط این دو موضع باعث می‌شود رژیم اسد خاکریزهای دفاعی شهر درعا را در شاخه اطلاعات هوایی و منطقه صنعتی شهر درعا قرار دهد.

الجزیره خاطرنشان کرد در سیلو های گندم بیش از 100هزار تن گندم وجود دارد که رژیم بیش از دو سال است آنها را نگهداری کرده و این در حالی است که مردم درعا از کمبود آرد و مواد غذایی رنج می‌برند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12c44436-1afb-48f0-ab57-9d8f6b120dde"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات