728 x 90

چهارشنبه سوري,

تهران ـ درگیری مردم با مأموران سرکوب در نارمک، تهران پارس، آریا شهر

-

تهران انتهای نواب شب
تهران انتهای نواب شب
تهران ـ نارمک ساعت 2030: تمام مغازه‌ها بسته شده است. رژیم چراغهای میدان را خاموش کرده تا مانع از تجمع جوانان شود. با این حال جوانان در میدان مستقر هستند و با بمب و نارنجک و کپسولهای گاز پیک نیکی و بالن و ترقه و فشفشه میدان را اشغال کرده‌اند و نیروی انتظامی جرأت ندارد به میدان نزدیک شود. در خیابانها و میدان اطراف هفت‌حوض هم جوانان آتش روشن کرده وبا ترقه وفشفشه و بمب ونارنجک دست‌ساز مشغول آتشبازی هستند.

تهران ساعت 2030: در سید‌خندان صدای انفجار شنیده می‌شود.

تهران: ساعت:2200 ـ مردم در افسریه، مجیدیه، نظام آباد، نارمک، فلکه دوم تهران پارس و آریا شهر با مأموران نیروی انتظامی درگیر شدند.

جوانان در افسریه تهران با مأموران درگیر شدند و زیر پای آنها نارنجک و کپسول می‌انداختند . مردم در مقابل نیروهایی که قصد دستگیری جوانان را داشتند مقاومت کرده و مأموران در این درگیری مجبور به عقب‌نشینی شدند. مردم از داخل خانه‌ها به خیابان کپسول پرتاب می‌کردند. یکی از جوانان با موتور سیکلت کنار اتوبوسی که مربوط به مزدوران یگان ویژه بود نارنجک پرتاب کرد که همه مأموران از ترس از اتوبوس بیرون ریختند.

در شهرک غرب در تهران جوانان با مأموران درگیر شدند. مأموران جنایتکار نیروی انتظامی اقدام به تیراندازی کردند.

در جنت آباد شمالی مزدوران بسیجی وارد عمل شدند و با مردم در خیابان بهارستان درگیر شدند

در خیابان جیحون منطقه 10 نیز صدای انفجارها شدید به گوش می‌رسد

تهران پارس ساعت 2230: در پاساژ پارسایی جوانان با مأموران درگیر شدند. جوانان به قوای سرکوبگر رژیم سنگ پرتاب می‌کردند. یک جوان موتورسوار به سمت مأموران کوکتل پرتاب کرد و سپس با سرعت صحنه را ترک کرد. جوانان تهران پارس چند لاستیک آتش در خیابان آتش زدند و همچنین با یک بسیجی درگیر شده و موتور سیکلت او را به آتش کشیدند.

همچنین در شهرک امید و میدان آریا شهر فضا ملتهب است. در این مناطق رژیم نیروهای ضدشورش خود را وارد کرده است. اما قادر به متوقف کردن جوانان نیست. در ستارخان صدای انفجار نارنجکهای دستی به گوش می‌رسد.

اهواز ـ 2130: جوانان در کیان پارس اهواز دو سطل زباله را آتش زدند و شیشه‌های اماکن دولتی را شکستند

اصفهان ـ در شهرک امیرآباد در نجف آباد مردم با با مأموران درگیر شدند. به گفته شاهدان در این درگیریها مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی از گاز فلفل و باتون و شوک برقی استفاده کردند. در تمام طول عصر و شب در اصفهان حالت جنگ و گریز وجود داشت.

گرگان ساعت 2030 ـ جوانان در گرگان نارنجک دستی و کاربیت منفجر می‌کنند

اردبیل ـ مردم با مزدوران سرکوبگر درگیر شدند و در سطح شهر جنگ و گریز بین جوانان و نیروهای انتظامی در جریان بود.

داراب فارس: درگیریهای شدید ی بین مردم و نیروی انتظامی رخ د اد و شهر حالت اغتشاش به خود گرفته بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b2677a5-9394-47ea-9017-74efc491bc7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات