728 x 90

كنفرانس زنان عليه بنيادگرايي,

ماریا معلوف نویسنده و تهیه کننده برنامه تلویزیونی لبنان و المستقبل

-

ماریا معلوف نویسنده و تهیه کننده برنامه تلویزیونی لبنان و المستقبل
ماریا معلوف نویسنده و تهیه کننده برنامه تلویزیونی لبنان و المستقبل
خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی، خانمها و دوستان و خواهران با درود به شما در این روز سالانه مان. مطمئن باشید که ما و آزادی یک قلب واحدی هستیم که در میلیونها سینه بلاوقفه می‌تپد. در روز جهانی خود، نه تنها جشن می‌گیریم و خوشحال می‌شویم بلکه مطلقاً سرخم نخواهیم کرد بلکه علیه سمت باد خواهیم ایستاد و به حق شکنجه‌هایی که زنان در بسیاری از کشورهایمان متحمل شده‌اند سوگند می‌خوریم و به زنان بازداشت شده سیاسی در جوامع‌مان سوگند یاد می‌کنیم و به تمامی زنان به‌پاخاسته علیه هیولای سوریه و تمامی زنان مقاوم که علیه آنارشیسم و تغییر هویت در عراق مظلوم پایداری می‌کنند و تمامی زنان مقاوم مجاهد بزرگی که در ایران آخوندها و عقب‌ماندگی می‌رزمند، سوگند می‌خوریم و به تمامی زنان انقلابی فلسطین سوگند یاد می‌کنیم که ما ساکت نخواهیم نشست و قرار نخواهیم گرفت تا این‌که زن را به جایگاهش بازگردانیم که به‌خاطر شایستگی و استقبال و سطح تمدنش و دستاوردهای فکری و خانوادگی و عملی و تولیدی که دارد لیاقت آن را کسب کرده است.

سوگند یاد می‌کنیم که از زندانها و تازیانه و وسایل شکنجه آنان ترسی در دل راه نخواهیم داد و بالاتر و برتر از دنائت و پستی آنان و قویتر از خشونت و تیزتر از دشنه‌های مسموم آنان، باقی خواهیم ماند. در روز جهانی زن همه ما زندانی مقاومت در غارهای آن وحشی درنده در سوریه بشار اسد، خواهیم بود. همه ما (ناهض بدویه) و (سیرین خوری) و (دانه ابراهیم الجوابره) و (فهیمه صالح اوسی) و (نسرین خالد حسن) و (وفاء محمد اللحام) و (لیلا اللبوانی) و (رزان زیتونی) و (کامله عبدالله) و (دانه جوابره) و (طل الملوحی) دختر نوجوان 12ساله هستیم. آیا کافی است و یا این‌که به خواندن اسامی هزاران زندانی زن سیاسی و انقلابی سوریه ادامه بدهم. در روز جهانی همه ما فاطمه اسطوریا، خواهیم بود که بینایی‌اش را در زندان عدرا از دست داد که آنها را ترسانده بود که به‌رغم شکنجه‌های دیکتاتور سرحالی خود را از دست نخواهد داد. آنها دانستند که چشمان او که نورش را کور کردند دیگر نمی‌توانست که اشک بریزد و در دستان آنان افتاد به‌طوری‌که فهمیدند که از حقش کوتاهی نکرده است و آن خصلت انسانی خودش را از دست نداده و آن دید درست قلبی و یقین را از دست نداده است. و وی تسلیم اراده شیطانی آنها نشده است. در روز جهانی زن همه ما، مادران شهیدان عراقی و ایرانی هستیم که خون پاک این شهیدان در کمپهای اشرف و لیبرتی در عراق به‌دست جلادهای رژیمهای ایران و عراق به زمین ریخت، آنچه که در اشرف و لیبرتی سالهاست جریان دارد و هنوز هم ادامه دارد با دستوراتی از دولت مالکی که اوامر دیکته شده حاکمان تهران را اجرا می‌کند، همان کسانی که چهره اسلام بردبار را تخریب می‌کنند و لباس دین به تن کرده‌اند تا جنایتهای قتل و استبداد و سرکوب مستمر علیه گروهی از مخالفان رژیم ولایت‌فقیه تهران را بپوشانند. همه ما خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی هستیم، زنی که علیه جلادان مرتجع خود طغیان کرد، همان مرتجعانی که در بیشه‌های وحش کهن خود زندگی می‌کنند و تکبر و ارتجاع و تاریکی خود را به دین حنیف نسبت می‌دهند در حالی‌که دین از آنها بیزار است. و به نام دین رحمت خون می‌ریزند و می‌کشند و سنگسار می‌کنند. همه ما خانم مریم رجوی، هستیم این چهره تابناک و واقعی ایران، کشور هزاران سال پیشرفت و تمدن، همه ما خانمهای روشنفکر ایران ضدکابوسهای آخوندی و ضد جلادهای حاکم به‌نام دین که هر فجر و غروبی از تاریکی آنها اعلام برائت می‌کنند هستیم. همه ما همچنین فدای هر زن لبنانی که برای حق طبیعی انسانی خود در آزادی و کرامت و مادری مبارزه می‌کند تا این‌که شناسنامه فرزندی را که به دنیا می‌آورد به‌دست آورد که این حداقل است. در روز جهانی زن در برابر کسانی که به حق زنان ظلم می‌کنند ساکت نخواهیم نشست و تن نخواهیم داد. سوگند می‌خوریم که در برابر کابوسهای زنان عرب و ایرانی که اصرار دارند آنها را مجدداً درون شیشه حبس کنند کوتاه نخواهیم آمد. به خدا قسم که باز نخواهیم گشت و باز نخواهیم گشت و به مبارزه و ایستادگی ادامه خواهیم داد و تسلیم نخواهیم شد و السلام علیکم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16f6aaee-6ae8-4684-b8e2-806339fff940"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات