728 x 90

دراويش,

حرکت دراویش اصفهان، زرین شهر و نجف آباد به سوی تهران

-

دراویش اصفهان-آرشیو
دراویش اصفهان-آرشیو
جمعی از دراویش استان اصفهان برای ابراز خشم و اعتراض خود علیه حکومت آخوندی به تهران رفتند. بنا‌ به گزارشهای دریافتی در روز یکشنبه پنج اتوبوس حامل جمعی از دراویش از خیابان باغ دریاچه اصفهان راهی تهران شدند. این دارویش از شهرهای اصفهان، زرین شهر و نجف آباد هستند.

جمعی از دراویش استان چهار محال و بختیاری قصد داشتند برای پیوستن به دارویش معترض به تهران بروند. آنها در ساعت 16روز یکشنبه 18اسفند که از شهرکرد عازم اصفهان بودند تا از آنجا به تهران بروند در پلیس راه شهرکرد به اصفهان توسط نیروهای امنیتی متوقف شده و به شهرکرد برگشت داده شدند. این افراد بلافاصله در محل برگزاری مجالس در شهرکرد تجمع اعتراضی برگزار کردند. مأموران این منطقه را به محاصره خود درآوردند.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی رژیم آخوندی در وحشت از تجمع و تحصن مجدد دراویش از صبح روز دوشنبه 19اسفند نیروهای سرکوبگر انتظامی و ضدشورش خود را با خودروهای گشت و موتور سیکلت در خیابانهای اطراف دادستانی ارتجاع در تهران و همچنین نزدیک بازار مستقر کرده است.

زندانیان سیاسی اصغر قطان، رضا منفرد و ابوالقاسم فولادوند در همبستگی با زندانیان اعتصابی در اوین و گوهردشت و اعتراض به تبعید دراویش زندانی به گوهردشت روز دوشنبه 19اسفند از ملاقات با خانواده خود سر باز زدند و ملاقات را تحریم کردند. آنان از خواسته‌های زندانیان در حال اعتصاب حمایت به‌عمل آوردند و خواستار برگشت زندانیان تبعیدی به اوین و همچنین رسیدگی سریع به بیماران زندانی شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84dad0d9-f14c-4d8a-863e-c99d27107d3c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات