728 x 90

دراويش,

ناکامی نیروهای سرکوبگر در متفرق کردن تجمع دو هزار نفری درویشان در مقابل دادستانی

-

دادسرای عمومی تهران - آرشیو
دادسرای عمومی تهران - آرشیو
بنا‌ به گزارشهای دریافتی مأموران سرکوبگر رژیم پس از ناکامی در متفرق کردن جمعیت دو هزار نفری دراویش گنابادی اقدام به استقرار ماشینهای آتش‌نشانی و آمبولانس در مقابل دادستانی تهران کرده‌اند.

به گزارش مجذوبان نور، نهادهای امنیتی که نتوانسته‌اند با وعده‌های عوام‌فریبانه خود دراویش را از مقابل دادستانی متفرق کنند، با استقرار ماشینهای آتش‌نشانی و آمبولانس در پی وحشت آفرینی و ایجاد توهم حمله گسترده در میان دراویش هستند.

ایادی سرکوبگر رژیم از صبح امروز ورودهای منتهی به دادستانی تهران را با خودورهای حکومتی مسدود کرده بودند و به دستگیری گسترده دست زدند، اما با این وجود دراویش و همچنین خانوادهٴ سایر زندانیان سیاسی که در همبستگی با دراویش اعتصابی در زنان قصد اعتراض داشتند موفق شدند تجمع اعتراضی خود را با جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر را در مقابل دادستانی تهران تشکیل بدهند.

گزارش شده است زنان بازداشت شده در قسمت اداری پلیس هفتم امنیت و بازداشت‌شدگان مرد در نمازخانه کلانتری ۱۱۳ بازار نگهداری می‌شوند. مردان بازداشت شده در کلانتری 113 نگهداری می‌شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db630778-6811-48ec-84b6-3df92e1100ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات