728 x 90

دراويش,

هزاران درویش اعتصابی در مصاف با دیکتاتوری آخوندی

-

تجمع و اعتراض دراویش گنابادی-آرشیو
تجمع و اعتراض دراویش گنابادی-آرشیو
اعتصاب‌غذا حربه‌ای برای رویارویی با دیکتاتوریهاست. برای انسانهایی که هیچ راه دیگری جز مایه گذاشتن از جانشان باقی نمانده است. 10 درویش گنابادی در زندانهای اوین، گوهردشت ، شیراز و بندرعباس علیه فشارهای ضدانسانی رژیم آخوندی دست به اعتصاب‌غذا زده‌اند. فشارهای ضدانسانی نه تنها در مرعوب کردن این زندانیان سیاسی تأثیری نداشته بلکه اعتصاب ‌غذایشان با پیوستن نزدیک به 2000تن از دراویش هموطن در بیرون زندان اوج خیره‌کننده‌یی یافته و علاوه بر آن دراویش اعتصابی با برپایی تجمعات به اعتراضات خود ادامه می‌دهند. مقاومت ایران نیز از عموم مردم ایران خواستار حمایت از این هموطنان شده است.
از نظر رژیم آخوندی جرم دراویش این است که حاضر به دست برداشتن از اعتقادات خود نیستند، از این‌رو بارها دست به تخریب حسینیه‌ها، خانقاه ها و مراکز تجمع دراویش زده اما هر بار با مقاومت آنها مواجه شده است. رژیم حتی به این اکتفا نکرده و وکیلان دراویش را که جرمی جز دفاع از موکلان خود ندارند، دستگیر کرده و به زندان انداخته است.
قضاییهٴ ارتجاع روز 23تیر امسال احکام سنگین حبس برای وکلای دراویش از جمله: 7سال و نیم حبس تعزیری برای مصطفی دانشجو، فرشید یداللهی، امیر اسلامی، امید بهروزی، و افشین کرم پور تعیین کرد.
احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش سال گذشته خود نوشته است: «حکومت ایران از حدود یک سال و نیم پیش، تعداد زیادی از دراویش گنابادی و وکلای مدافع آنها را دستگیر کرده... و چند حسینیه و محل تجمع آنها را تخریب کرده است».
هم اکنون دژخیمان خامنه‌ای در زندان از انتقال دراویش زندانی به بیمارستان برای درمان بیماریشان جلوگیری می‌کند. از جمله افشین کرم‌پور مدت زیادی است که از درد ناحیه کمر رنج می‌برد و پزشک بهداری زندان مدتهاست که لزوم عکس برداری ‌ام آر آی از ناحیه کمر و ستون فقرات وی را تأیید کرده است. اما بیش از یک سال است که دژخیمان از اعزام او به بیمارستان ممانعت می‌کنند.
خواسته‌های دراویش اعتصابی برگرداندن سه زندانی تبعید شده از زندان گوهردشت به اوین و اعزام آقایان حمید رضا مرادی، مصطفی دانشجو و افشین کرم‌پور به بیمارستانهای تخصصی و پایان دادن به رفتارهای ضدانسانی دژخیمان و اطلاعات آخوندی در زندان است.
اما آنچه که دیکتاتوری آخوندی و رأس تبهکار آن خامنه‌ای جنایتکار نمی‌توانند محاسبه کنند این است که در دوران زهرخوران اتمی و طلسم‌شکستگی ولایت‌فقیه، هر جنایتی علیه مردم ایران حاصلی جز برافروختن آتش خشم و کین علیه این نظام جهل و جنایت ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a588a134-1f7b-46ef-8c86-7b6c1cea1d57"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات